Regulamin - Rabat Stałego Klienta Rego Bis

REGULAMIN

Organizatorem promocji Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis (zwanej dalej: Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis) jest Rego-Bis Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Katowicach przy ulicy Kochanowskiego 18/11-12 40-035 Katowice, działająca na podstawie wpisu do KRS o numerze 0000542099, NIP: 9542752988, REGON: 360725046 1.

1.

Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis, rabat przysługujący Klientom, którzy przynajmniej jeden (1) raz korzystali z oferty Rego – Bis. Warunkiem otrzymania rabatu jest posiadanie nr rezerwacji bądź kopii umowy Imprezy, której klient był uczestnikiem i przedłożenie tegoż nr rezerwacji/kopii umowy Imprezy Organizatorowi. Dokumentacja powinna być przedstawiona Organizatorowi terminie do 7 dni od potwierdzenia rezerwacji.

2.

Rabat Stałego Klienta 3% naliczany jest do rezerwacji potwierdzonych.

3.

Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis będzie udzielony w formie zniżki na zakupioną przez klienta w terminie 2.10.2019- 31.12.2025 imprezę turystyczną organizowaną przez Rego – Bis w terminie 20.04.2021 – 31.12.2025 (z wyłączeniem promocji specjalnych, których regulamin nie zakłada połączenia rabatów).

4.

Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis naliczony zostanie od sumy kosztu pobytu i kosztu transportu (opłaty lotniskowe, taksa klimatyczna, obowiązkowy fundusz gwarancyjny oraz pomocowy i koszt ubezpieczenia nie są wliczane do sumy, od której naliczany jest rabat).

5.

Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis będzie udzielony jedynie uczestnikom pełnopłatnym - dzieciom do lat 12 lub uczestnikom objętym wcześniej innymi zniżkami rabat ten nie będzie przysługiwał.

6.

Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis będzie udzielony wyłącznie w postaci określonej w niniejszym regulaminie, bez możliwości wypłaty równowartości w gotówce lub zmiany na inny rabat.

7.

Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis nie sumuje się z innymi rabatami wynikającymi z innych promocji organizowanych przez Rego – Bis, chyba, że wynika inaczej z regulaminu danej promocji.

8.

Z promocji mogą skorzystać wyłącznie osoby które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych będące konsumentami w rozumieniu art.22(1) kodeksu cywilnego, które w Okresie Promocji zawrą umowę o imprezę turystyczną z Rego-Bis Sp. z o.o. Sp. K

9.

Rabat Stałego Klienta 3% nie nalicza się w przypadku oferty krajowej (Polska).

10.

Rabat Stałego Klienta 3% nie nalicza się w przypadku oferty na tzw. „dynamiczne pakietowanie” (egzotyka i kierunki europejskie realizowane liniami rejsowymi m.in. Wizzair i Ryanair).

11.

Rabat Stałego Klienta 3% nie dotyczy rezerwacji grupowych.

Dane osobowe

12.

Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Organizator informuje, że dane osobowe Uczestników korzystających z Promocji na warunkach opisanych w niniejszym Regulaminie będą przetwarzane zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 r. (tekst jednolity w Dz. U. z 2016 r. poz. 922 ze zm.) wyłącznie w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w Promocji i jej realizacji lub rozpatrzenia ewentualnych reklamacji lub w celach marketingu bezpośredniego produktów własnych Organizatora. Wszystkie dane osobowe Uczestników Promocji składających reklamacje lub skargi będą przechowywane i zabezpieczone przez Administratora danych zgodnie z zasadami określonymi w Ustawie o ochronie danych osobowych. Podanie danych jest dobrowolne (jednakże ich niepodanie uniemożliwi rozpatrzenie reklamacji), a Uczestnikom przysługuje w każdym czasie prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz do ich poprawiania, aktualizacji, uzupełniania i usuwania na warunkach określonych w ustawie o ochronie danych osobowych.

13.

Reklamacje: Reklamacje co do przebiegu mogą być zgłaszane przez Uczestników na adres organizatora: ul. Kochanowskiego 18/11 40-035 Katowice lub drogą elektroniczną na adres e-mail email (reklamacje@rego-bis.pl) z dopiskiem Promocja ,,Rabat do 3% dla Stałych Klientów Rego Bis”. Prosimy o wskazanie w treści Reklamacji imienia i nazwiska, dokładnego adresu Uczestnika, a także opisanie przyczyny uzasadniającej złożenie Reklamacji. Reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania przez Organizatora. O decyzji Organizatora w przedmiocie reklamacji Uczestnik zostanie powiadomiony pisemnie za pośrednictwem poczty lub drogą elektroniczną, w zależności od tego, w jaki sposób Reklamacja została przesłana do Organizatora. Powyższe postanowienia i procedura reklamacyjna przyjęta przez Organizatora nie naruszają w żaden sposób uprawnień przyznanych Uczestnikowi na mocy powszechnie obowiązującego prawa, w tym możliwości dochodzenia roszczeń na drodze postępowania sądowego.

14.

Uczestnik przystępuje do Promocji po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i uprzedniej akceptacji jego warunków. Udział w Promocji wymaga przestrzegania warunków w nim opisanych.

15.

W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.

16.

W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Organizator udostępni tekst jednolity Regulaminu poprzez publikację na stronie.

17.

Organizator poinformuje Uczestników o zmianie Regulaminu z odpowiednim wyprzedzeniem.

18.

Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z powyżej wskazanych ważnych przyczyn (katalog zamknięty).

19.

Niniejszy Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.rego-bis.pl.


Regulamin w formacie .pdf jest dostępny do pobrania poniżej:

Napisz do nas

Zamów połączenie

Data kontaktu