Hotel Catalonia Las Vegas
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa / Puerto de la Cruz
- przy kompleksie kąpielowym Lago Martianez
- w centrum Puerto de la Cruz blisko barów, restauracji, klubów
- piękne widoki na ocean i wulkan Teide
- funkcjonalne, nowocześnie urządzone pokoje
Dobrze oceniany 4-gwiazdkowy hotel hiszpańskiej sieci Catalonia, który wyróżnia doskonała lokalizacja w centrum Puerto de La Cruz. Tuż przy hotelu znajduje się popularny kompleks kąpielowy Lago Martianez, a kilka minut spacerem dzieli od położonej w zatoczce wulkanicznej plaży. Ludzie młodzi docenią bliskość barów, restauracji i klubów, gdzie zabawa trwa do białego rana. Kilkunastopiętrowy budynek oferuje ponad 250 komfortowych, elegancko urządzonych pokoi. Goście mogą korzystać ze strefy wypoczynkowej obejmującej ogród z tarasem słonecznym i basenem. Na osoby aktywne czeka siłownia, oferta sportów wodnych na plaży i liczne wycieczki lokalne, które można zakupić w hotelu. Czas podczas pobytu umilą ciekawe animacje dla dzieci i dorosłych. Catalonia Las Vegas to hotel polecany przede wszystkim dla ludzi młodych, nastawionych na zwiedzanie Teneryfy i dobrą zabawę.
- w północnej części Teneryfy
- w miejscowości Puerto de la Cruz w centrum
- w okolicy sklepy, restauracje, kawiarnie, bary, kluby
- ok 200 m od kompleksu basenów Lago Martianez
- ok 200 m od plaży San Telmo
- ok 200 m od centrum handlowego Piramides de Martianez,
- ok 300 m od plaży Martianez
- ok 1,2 km od plaży Martianez,
- ok 2,5 km do parku zoologicznego Loro Park (kolejka do parku sprzed hotelu)
- ok 35 km do stolicy wyspy Santa Cruz de Tenerife,
- ok 90 km od międzynarodowego lotniska Reina Sofia
Obiekt położony jest w odległości ok 200 km od położonej w niewielkiej zatoczce wulkanicznej plaży San Telmo (skalisto, kamienista z betonowymi tarasami do opalania). W odległości 300 metrów znajduje się popularna publiczna plaża z czarnym piaskiem Playa Martianez, odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi. Plaża strzeżona przez ratownika. Serwis plażowy dodatkowo płatny. Duża publiczna plaża Playa Jardin oddalona jest o ok 2,5 km od hotelu.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- restauracja główna bufetowa (kuchnia, lokalna, międzynarodowa, show cooking, raz na tydzień kolacje tematyczne)
- bar z przekąskami - przy basenie, Show Bar – gdzie organizowane są wieczorne pokazy
- basen zewnętrzny
- basen dla dzieci
- ogród i taras słoneczny z leżakami i parasolami
- siłownia
- plac zabaw
- program animacji hotelowych dla dzieci i dorosłych
- tenis stołowy
- bilard (za opłatą),
- SPA (sauna, masaże, za opłatą)
Brodzik, plac zabaw, animacje, wysokie krzesła w restauracji.
STANDARD DOUBLE - o powierzchni ok 20 m2, przeznaczone dla 2 osób, , łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja, wentylator sufitowy, telefon, TV, sejf i (za dodatkową opłatą), pokoje bez balkonu, widok z okna na teren hotelu, miasto.
DOUBLE Balcony Sea view - o powierzchni ok 30 m2, przeznaczone dla 2 osób, , łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja, wentylator sufitowy, telefon, TV, sejf (za dodatkową opłatą), balkon, widok na kompleks kąpielowy Lago Martianez i ocean
DOUBLE PREMIUM - o powierzchni ok 30 m2, przeznaczone dla 2 osób, , łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, szlafrok i kapcie, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja, wentylator sufitowy, telefon, TV, sejf (za dodatkową opłatą), zestaw do parzenia kawy/herbaty, woda butelkowana i cukierki na powitanie, balkon, widok na kompleks kąpielowy Lago Martianez i ocean.
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
FB – śniadania, lunche i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.