Program Rego Quality Stars

By każde wakacje były udane!

Program Rego Quality Stars ma na celu kompleksową ocenę jakości wszystkich elementów naszej oferty. W szczególności pozwala ocenić jakość hoteli, sposób organizacji podróży. Za jego pomocą sprawdzamy, czy oferowane przez nas usługi spełniają nasze wewnętrzne normy.

Przede wszystkim jednak dzięki temu programowi możemy sprawdzić, czy nasza propozycja spełni Państwa - naszych Klientów - oczekiwania. Program Rego Quality Stars pomaga naszym klientom w wyborze sprawdzonych obiektów. Hotele, które są liderami jakości w naszej ofercie oznaczamy etykietą: Rego-Bis® Quality Stars

W ramach tego programu wykorzystujemy metodę SERVQUAL. Pozwala ona ocenić jakość usług na podstawie różnicy między oczekiwaniami klientów a rzeczywistym poziomem świadczonych usług. Dzięki SERVQUAL dokładnie mierzymy, jak oferowane przez nas hotele i usługi wpisują się w potrzeby i wymagania naszych Klientów.

Oceniamy nie tylko fizyczne aspekty obiektów, ale także jakość obsługi, szybkość reakcji czy indywidualne podejście do Klienta. Dzięki tej metodzie jesteśmy w stanie dostarczyć naszym klientom tylko najwyższej jakości usługi, które w pełni spełniają ich oczekiwania.

Metoda SERVQUAL 

SERVQAL pozwala ocenić różnicę między oczekiwaniami klientów a ich postrzeganiem jakości świadczonych usług. Wysoka jakość usługi zależy od tego, czy spełnia ona oczekiwania konsumenta. Metoda ta jest szczególnie użyteczna, gdy chcemy poznać przyczyny oceny jakości oferowanych usług oraz gdy naszym celem jest ich poprawa.

SERVQUAL stworzyło trzech amerykańskich profesorów marketingu, którzy specjalizowali się w badaniach nad jakością usług, zarządzaniem relacjami z klientami oraz postrzeganą wartością usług przez konsumentów. Wspólnie stworzyli narzędzie umożliwiające pomiar różnicy między oczekiwaniami klientów a rzeczywistym poziomem świadczonych usług.

Metoda SERVQUAL wyróżnia aż 22 cechy jakości usług, które są uporządkowane w 5 głównych kategoriach, wymiarach. Każda z tych cech odnosi się do konkretnego aspektu jakości usług, który jest oceniany przez klientów.  22 cechy pomagają określić jakość usługi z perspektywy Klienta i stanowią podstawę do pomiaru i analizy różnic między oczekiwaniami a rzeczywistością. 

Metoda SERVQUAL pozwala określić swoiste "luki", jakie występują miedzy oczekiwaniami względem jakości usług a rzeczywistym poziomem ich jakości. Jakość usługi jest różnicą między oczekiwaniami Klientów a tym, co faktycznie otrzymują. Im mniejsza jest różnica, tym wyższa jest jakość usług.

Ocena elementów wizualnych, materialnych

To kluczowy aspekt oceny jakości usług w programie Rego Quality Stars. Obejmuje ocenę czystości obiektów, dbałości o porządek w hotelach, restauracjach, saunach, SPA, siłowniach, basenach. Ocenia poddawany jest także wygląd personelu.

Nie mniej ważne jest także sprawdzenie nowoczesności, sprawności wyposażenia. Na komfort, dobre samopoczucie Klientów wpływ ma także estetyka wnętrz, zewnętrzny wygląd budynku, dlatego również ona jest poddawana ocenie. Wszystkie te elementy składają się na całościowy obraz wysokiej jakości oferowanych usług.

Ocena pewności, solidności

Solidność w programie Rego Quality Stars obejmuje naszą zdolność realizacji usług zgodnie z obietnicą, zapewnieniem, że będą wykonane zgodnie z umową. Punktualność i dokładność wykonania usług są kluczowe, aby spełnić ustalone standardy i wymagania. Nasza firma gwarantuje jakość wykonania, budując zaufanie klientów poprzez minimalizowanie błędów i pomyłek w realizacji usług.

Pewność oraz solidność są także kluczowymi cechami - w szerokim sensie - obsługi hotelowej. Nasi Klienci muszą mieć pewność, że hotel będzie dbać o jakość wykonania swoich usług, tak aby spełniały one określone standardy i wymagania. Solidność obejmuje również zapewnienie odpowiedniej jakości na każdym etapie pobytu. Sposób funkcjonowania wprost wpływa na satysfakcję, która powinna być możliwie najwyższa. Dlatego właśnie także te elementy poddajemy ocenie.

Ocena szybkości reakcji

Gotowość personelu do natychmiastowej pomocy, szybkie udzielanie odpowiedzi na zapytania oraz szybka realizacja usług to cechy, które są szczególnie pożądane przez naszych Klientów. Dlatego tak ważne jest dla nas, by stały się one standardem obsługi hotelowej.

Oceniamy zarówno pracę obsługi hotelowej, jak również pracę naszych rezydentów oraz animatorów. Przykładamy dużą wagę do szybkości ich działania, sposobu reagowania, zaangażowania oraz poziomu zrozumienia dla potrzeb Klientów. Ocena sprawności rozwiązywania problemów codziennych oraz tych bardziej wymagających jest dla nas niezwykle ważna.

Kontrola pewności i komfortu

Pewność odnosi się do fachowości i profesjonalizmu personelu hotelowego. Ocenie poddajemy wiedzę, zaangażowanie, sposób komunikowania oraz otwartość na problemy i oczekiwania Klientów.

Poczucie pewności, że obsługa zachowa się zgodnie z oczekiwaniami zwiększa komfort oraz przekłada się na większą satysfakcję z pobytu. Zapewnia także Klientom większe poczucie bezpieczeństwa, przewidywalności, zrozumienia sytuacji. Oceniając pracę poszczególnych pracowników pod tym kątem staramy się zagwarantować możliwie najwyższą jakość, jakiej można oczekiwać w ramach danej oferty.

Ocena troski i podejścia do Klienta

Indywidualne podejście do klienta ma niezwykłe znaczenie i dlatego również jest przez nas poddawane skrupulatnej ocenie. Naszym celem jest kontrolowanie jakości usług, spełniania oczekiwań, wywiązywania się z warunków umowy oraz utrzymywania określonych standardów obsługi.

Zawsze troszczymy się o komfort i zadowolenie Klientów, reagując na ich potrzeby i zapewniając im najlepsze doświadczenia podczas korzystania z naszych usług. Empatyczne, pełne zrozumienia podejście do Klienta jest dla nas wartością szczególnie ważną. Otwartość na potrzeby i oczekiwania, aktywne podejście jest przez Klientów oczekiwane i doceniane, dlatego stanowi ono element, któremu przyglądamy się w sposób szczególny.  

z

Pięć wymiarów jakości usług:

  • Rzetelność (Reliability): Zdolność firmy do świadczenia usług zgodnie z obietnicą, rzetelnie i dokładnie. Dotyczy to wykonania usługi na odpowiednim poziomie.
  • Reaktywność (Responsiveness): Gotowość i chęć pracowników do pomocy klientom, rozwiązywania problemów i reagowania na potrzeby gości.
  • Upewnienie (Assurance): Wiedza i umiejętności personelu oraz pewność, że goście mogą polegać na usługach i ich bezpieczeństwie.
  • Empatia (Empathy): Indywidualne podejście do klienta, zrozumienie jego potrzeb oraz personalizacja usług.
  • Namacalność (Tangibles): Fizyczne aspekty usługi, takie jak wygląd obiektu, wyposażenie, personel i materiały pomocnicze.

x

x

x

x

x

x

x


Program Ambasadorzy Jakości Rego-Bis

Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum 

Nagłówek

Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum 

Nagłówek

Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum 

Nagłówek

Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum Lorem ipsum lorem ipsum 


F.A.Q. - Program Ambasadorzy Jakości Rego-Bis

Lorem lorem ipsum Lorem lorem ipsum

x

x

x

x

x