Pestana Royal Premium Resort All Inclusive
Portugalia / Madera / Sâo Martinho
- tuż przy plaży Praia Formosa – największej plaży na Maderze
- piękne widoki na ocean i pobliskie klify
- wysoki poziom obsługi
- eleganckie, stylowe wnętrza
- bogata oferta kulinarna w 4 restauracjach
Pięciogwiazdkowy hotel Pestana Royal Premium Resort All Inclusive to jeden z najlepiej ocenianych hoteli na Maderze. Doskonale położony przy największej na wyspie plaży - Praia Formosa zapewnia dostęp do oceanu oraz piękne widoki na pobliskie klify. Rozległy kompleks o stylowej architekturze obejmuje rozległy ogród palmowy, baseny zewnętrzne i wewnętrzny, boisko, kort tenisowy, centrum SPA, taras słoneczny i aż 4 restauracje i 2 bary z bogatym wyborem dań z całego swiata. Dla najmłodszych gości przygotowano brodzik, mini klub i plac zabaw. Hotel polecany jest dla wymagających klientów zarówno na rodzinny wypoczynek jak i romantyczne wakacje na Maderze.
- w południowej części Madery
- przy publicznej plaży - Prauia Formosa,
- w turystycznej części Funchal
- przystanek autobusowy ok 150 m od hotelu
- ok 800 m do centrum handlowego
- ok. 850 m od naturalnych basenów Pocas Do Gomes
- ok 4 km od centrum miasta Funchal
- ok. 5,5 km od Cabo Girao
- ok 22 km od międzynarodowego lotniska
Obiekt znajduje się 5 minut spacerem od kamienistej, publicznej plaży Formosa, największej w mieście, z panoramicznym widokiem na wzgórze Cabo Girão. Plaża wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi. Przejście przez teren hotelu. Brak serwisu plażowego.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- restauracja The Garden Terrace (główna z tarasem) – kuchnia międzynarodowa, dania w formie bufetu, wieczory tematyczne, dania wegetariańskie
- 3 restauracje a la carte: „Botanic” – kuchnia lokalna, „Bamboo” – kuchnia azjatycka, „Campo de Fiori” – włoska pizzeria (konieczna wcześniejsza rezerwacja)
- 2 bary w tym bar przy basenie
- 2 duże baseny zewnętrzne
- brodzik dla dzieci
- ogród palmowy, taras słoneczny z leżakami i parasolami
- basen kryty (podgrzewany w okresie zimowym)
- sauna
- jacuzzi
- plac zabaw
- mini klub
- animacje dla dzieci i dorosłych
- boisko wielofunkcyjne
- centrum fitness
- minigolf
- kort tenisowy (za opłatą)
- masaże (dodatkowo płatne)
- parking
Brodzik, plac zabaw, pokój zabaw, Kids Club (4-12 lat), animacje, wysokie krzesła w restauracji. Za opłatą możliwość wynajecia opiekunki.
CLASSIC - o powierzchni ok 21 m2, przeznaczone dla 2 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą), woda butelkowana na powitanie, balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto/góry.
DELUXE with balcony - o powierzchni ok 21-25 m2, przeznaczone dla 2 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, lub łóżkiem king, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą), woda butelkowana na powitanie, balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto/góry.
Dostępne również DELUXE with balcony sea view - z pięknym widokim na ocean
SUPERIOR DELUXE with balcony - o powierzchni ok 38 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, możliwość wstawienie dodatkowego łóżka dla trzeciej osoby, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą), woda butelkowana na powitanie, balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto/góry.
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, show cooking, wieczory tematyczne), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne – do posiłków oraz serwowane w barach w godzinach funkcjonowania, pomiędzy posiłkami: przekąski, ciastka, kawa, herbata, lody.
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opłaty klimatycznej "EcoTaxa" płatnej na miejscu,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji na Maderze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.