Grand Hotel Excelsior Malta
Malta / Malta / Floriana
Przykładowa oferta
Termin
10.04.2025 do 13.04.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Double Deluxe Inland BalconyTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KrakowWyżywienie
HB - Śniadanie i obiadokolacjaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- znakomita lokalizacja
- centrum Spa
- prywatna plaża
- baseny
Grand Hotel Excelsior to 5-gwiazdkowy hotel na Malcie, położony zaledwie dwie minuty od Valletty, stolicy Malty i wpisanej na Listę Światowego Dziedzictwa UNESCO. Jest to wyjątkowa okazja, aby ponownie przeżyć bogatą historię Malty podczas relaksu w luksusowym śródziemnomorskim kurorcie i spa, z różnorodnymi pierwszorzędnymi udogodnieniami, które zaspokoją potrzeby każdego podróżnika. do dyspozycji gości jest basen, słoneczny taras, siłownia.
- ok 100 m do prywatnej plaży
- ok 290 m do restauracji
- ok 450 m do przystanku autobusowego
- ok 850 m do Muzeum Archeologicznego
- ok 1 km do centrum Valetta
- ok 950 m do Ogrodów Barrakka
- ok 10 km do lotniska na Malcie
Prywatna plaża piaszczysta z dostępem do leżaków, otwarta codziennie od 8:00 do 20:00
- całodobowa recepcja
- bezpłatne wiFi
- przechowalnia bagażu
- basen zewnętrzny
- leżaki, parasole
- siłownia powyżej 16 roku życia
- centrum spa
- restauarcja
- bar
- sale konferencyjne
- ogród
- winda
- kawiarnia
Basen dla dzieci, opieka nad dziećmi (dopłata)
Deluxe room - klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszrka, biurko, TV, telefon, sejf
Superior Room - klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszrka, biurko, TV, telefon, sejf
Double room - klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszrka, biurko, TV, telefon, sejf
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
HB - śniadania i obiadokolacja w formie bufetu
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 15:00
Wymeldowanie do 12:00
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.