Infolinia
Godziny otwarcia
Cypr / Ayia Napa
Termin
Zakwaterowanie
Typ transportu
Wyjazd/Wylot
Wyżywienie
Uczestnicy
- nad zatoczką przy pięknej, piaszczystej plaży - w spokojnej okolicy, pośród zieleni - polecany zarówno dla rodzin jak i par - doskonała kuchnia w ramach all inclusive
Doskonały hotel zarówno na romantyczny wypad jak i rodzinny wypoczynek na Cyprze. Golden Coast Beach hotel położony jest w spokojnej okolicy, na obrzeżach Protaras, tuż nad malowniczą zatoczką. Niewielka przystań, kapliczka oraz duża ilość zieleni dodają temu miejscu niepowtarzalnego uroku. Hotel jest jednym z ulubionych miejsc dla par na zawarcie sakramentu małżeństwa lub podróż poślubną na Cypr. Rodziny z dziećmi doceniają plaże z łagodnym zejściem do morza, przyjazna atmosferę oraz mnóstwo udogodnień dla najmłodszych. Na uwagę zasługuje również doskonała kuchnia w ramach all inclusve oraz eleganckie wnętrza i komfortowe, przestronne pokoje.
- w rejonie Protaras - nad niewielką zatoczką bezpośrednio przy plaży - przy marinie Paralimni - w spokojnej okolicy ok 2,5 km od centrum Protaras - w pobliżu bary, tawerny, restauracje - ok 6 km od centrum miasteczka Paralimni - ok 10 km od Parku Narodowego Cape Greco - ok 12 km od centrum Ayia Napa - ok 65 km od lotniska w Larnace - ok 90 km od stolicy wyspy - Nikozji
Położona w niewielkiej zatoczce, malownicza piaszczysta odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi za czystość i ekologię. Plaża z łagodnym zejściem do wody, leżaki i parasole za dodatkową opłatą, ręczniki za kaucją.
- całodobowa recepcja - przechowalnia bagażu - wymiana walut - minimarket - Wi-Fi na terenie całego hotelu - restauracja główna bufetowa „Atrium” z częścią wewnętrzną i tarasem, oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu dań kuchni lokalnej i międzynarodowej, dania wegetariańskie, wieczorami kolacje tematyczne - 2 restauracje a la carte (za dodatkową opłata): śródziemnomorska, włoska Trattoria- 4 bary: chill out bar, bar na tarasie, bar przy plaży, bar przy basenie- basen zewnętrzny- wydzielony brodzik dla dzieci ze zjeżdżalnią- basen kryty- jacuzzi- taras słoneczny i ogród (leżaki i parasole przy basenie, ręczniki za kaucją)- siłownia/sala fitness- plac zabaw- tenis (wypożyczalnia sprzętu i oświetlenie za dodatkową opłatą)- siatkówka plażowa- badminton- piłka nożna- łucznictwo- zajęcia aerobiku, jogi, tańca- tenis stołowy- animacje dla dzieci i dorosłych, wieczorne występy i pokazy na żywo, karaoke, dyskoteka (w sezonie letnim)- sauna, łaźnia parowa (za opłatą)- usługi centrum spa: zabiegi kosmetyczne i masaże (za opłatą)- wypożyczalnia rowerów (za opłatą)- zaplecze konferencyjne i bankietowe (za opłatą)- kapliczka (możliwość organizacji ślubów i uroczystości weselnych)- sporty wodne na plaży
Brodzik ze zjeżdżalnią wodną, mini klub (4-12 lat, czynny w sezonie letnim), zewnętrzny plac zabaw, animacje (w sezonie letnim), mini disco, wysokie krzesełka w restauracji. Za dodatkową opłata możliwość wynajęcia opiekunki.
STANDARD Side Sea View o powierzchni ok 25m2, położone w bocznym budynku Artemis, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób: łazienka z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków; sypialnia: 2 łóżka pojedyncze lub 1 podwójne, rozkładana sofa, klimatyzacja, Wi-Fi, TV, mini bar (zawartość dodatkowo płatna), na powitanie woda mineralna, sejf, telefon, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon z bocznym widokiem na morze. SUITE Kids Inland View o powierzchni ok 25m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci: łazienka z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków; sypialnia: łózko podwójne, wydzielona część dla dzieci oddzielona ścianką, łóżka piętrowe, klimatyzacja, Wi-Fi, TV, mini bar (zawartość dodatkowo płatna), na powitanie woda mineralna, sejf, telefon, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon z bocznym widokiem na morze.
HB - śniadania w formie bufetu i obiadokolacje w formie bufetu, lub wybór z menu w restauracji głównej All inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, wybrane napoje do posiłków, wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w barach w godzinach ich funkcjonowania, przekąski oraz lody w wybranych barach w porze pomiędzy posiłkami.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Larnace- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami WizzAir dopłata za bagaż wynosi:BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 480 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 700 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 780 ZŁ (01.04-31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR – 180 ZŁ
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).
- składka TFP jest obowiązkowa
- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej
- składka TFP nie podlega zwrotowi
Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji usług, statystycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Preferencje zapisywania ciasteczek możesz ustawić w przeglądarce. Polityka prywatności