Faktura jest przygotowana i wystawiona tylko i wyłącznie na pisemną prośbę Uczestnika.
Zamówienia prosimy kierować na adres faktura@rego-bis.pl w tytule wiadomości prosimy wpisać : faktura do rezerwacji nr….
W treści faktury zawsze jest „usługa turystyczna”
Faktury wystawiane są po opłaceniu całości rezerwacji.
W razie pomyłki na fakturze, konieczne jest odesłanie oryginału tej faktury wraz z informacją , co należy poprawić. Fakturę należy odesłać na adres sprzedawcy czyli REGO-BIS.
Na fakturach piszemy tylko i wyłącznie dane faktyczne i zgodne z danymi na rezerwacji.
Wszystkie faktury wystawiane na firmy zawierają dane rzeczywistych uczestników wyjazdu, z którymi zawarto umowę.
Faktury wystawiane są po opłaceniu 100% wartości rezerwacji. Faktura może zostać wystawiona na 30 dni przed wyjazdem, do 15 dni od daty zakończenia lub najpóźniej do 3 miesięcy od daty zakończenia imprezy.