
Condor
Niemiecka linia lotnicza założona w 1955 roku, mająca swoją siedzibę w Neu-Isenburg koło Frankfurtu. Specjalizuje się w połączeniach turystycznych, realizowanych głównie z Niemiec do popularnych destynacji w Europie, Afryce, Azji, Ameryce Północnej i Południowej oraz na Karaibach. Operuje w modelu „leisure carrier”, obsługując zarówno loty czarterowe, jak i regularne, skierowane do osób podróżujących na wakacje.
Flota Condora składa się przede wszystkim z samolotów Airbus, w tym nowoczesnych maszyn A330-900neo na trasach dalekiego zasięgu oraz A320/A321 na krótszych dystansach. Linia stopniowo wycofuje starsze Boeingi 757. Condor przewozi rocznie około 8 milionów pasażerów i dynamicznie rozwija swoją siatkę połączeń dzięki współpracy z innymi przewoźnikami. Niemiecka marka jest znana z atrakcyjnych ofert wakacyjnych oraz zaangażowania w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, m.in. poprzez programy kompensacji emisji CO₂ i wdrażanie paliw alternatywnych.

Bagaże
Bagaż podręczny
Każdy pasażer ma zawsze w cenie 1 mały bagaż podręczny o wymiarach do 40 × 30 × 10 cm, który zmieści się pod siedzeniem.
Dodatkowo, w taryfach Economy Classic, Flex, Flex Plus oraz Premium Economy można zabrać drugi większy bagaż podręczny — maks. 55 × 40 × 20 cm, łączna waga obu sztuk do 8 kg (w niektórych taryfach do 10 kg).
W taryfie Economy Light duży bagaż podręczny nie jest w cenie, ale można go dokupić.
Bagaż rejestrowany (odprawiany)
- Economy Light — bagaż rejestrowany nie jest wliczony, można go dokupić.
- Economy Classic, Flex, Flex Plus — 1 sztuka do 20 kg, z wyjątkiem lotów do/z USA i Kanady, gdzie limit to 23 kg.
- Premium Economy — 1 sztuka do 25 kg (również na trasach do/z USA i Kanady).
Zasada wagowa: można mieć dowolną liczbę sztuk, o ile łączna waga nie przekracza limitu taryfy — wyjątkiem są loty do/z USA i Kanady, gdzie dozwolona jest tylko 1 sztuka.

Catering na pokładzie samolotu
Catering w klasie Economy zależy od długości trasy.
Loty krótkiego i średniego zasięgu – posiłki i napoje są płatne. Pasażerowie mogą zamówić przekąski, dania i napoje na pokładzie lub zarezerwować je wcześniej w ramach oferty „Taste the World”. Dostępne są także napoje Starbucks® oraz przekąski słodkie i słone.
Loty długodystansowe – pasażerowie otrzymują dwa bezpłatne posiłki (np. kolacja + śniadanie albo lunch + lekka przekąska). Można też dokupić Premium Catering z szerszym wyborem dań.
Specjalne diety (wegetariańska, wegańska, bezglutenowa, bezlaktozowa) są dostępne na lotach dalekiego zasięgu, jeśli zostaną zamówione min. 24 godziny przed wylotem.

Loty przyjazne dla kobiet w ciąży
Do końca 28. tygodnia ciąży
Jeżeli podróż przypada do końca 28. tygodnia (licząc do dnia powrotu), nie jest wymagane żadne zaświadczenie medyczne — o ile ciąża przebiega bez komplikacji. Dotyczy zarówno ciąż pojedynczych, jak i mnogich.
Od 29. do 36. tygodnia (lub 32. tydzień przy ciąży mnogiej)
Wymagane jest zaświadczenie „Fit to Fly” — formularz MEDIF A, wystawiony przez lekarza, nie starszy niż 10 dni przed lotem, minimalnie 48 h przed wylotem trzeba go przesłać do Condora.
Na formularzu należy też mieć dokument z datą porodu (np. m.in. tzw. „moederpass” lub karta ciąży).
Po 36. tygodniu (lub po 32. tygodniu w przypadku ciąży mnogiej)
Nie można podróżować z Condorem.

Przewóz zwierząt i sprzętu
Przewóz zwierząt domowych
- Akceptowane tylko psy i koty z rezerwacją; max. 1 zwierzę z klatką/pasażer, w kabinie lub luku (jeśli dostępne miejsca).
- Wiek minimalny: 4 mies. w UE, 7 mies. z krajów trzecich. Odrzucane są zwierzęta chore, ranne, tuż po porodzie; uspokojone muszą reagować na wołanie.
- W kabinie: do 8 kg z klatką (55×40×20 cm). Rezerwacja najpóźniej 24 h przed lotem; na lotnisku wyższa opłata i brak gwarancji miejsca.
- W luku: psy i koty w kontenerach IATA, zgłoszenie min. 48 h przed wylotem; dotyczy tylko lotów bez przesiadek. Opłata zależna od strefy i rozmiaru.
Przewóz sprzętu sportowego
- Zgłoszenie możliwe do 8 h przed odlotem.
- Business Class: 1 sztuka do 20 kg bezpłatnie.
- Pozostali pasażerowie płacą zgodnie ze strefą; sprzęt musi być spakowany osobno, bez dodatkowych rzeczy.