SBH Maxorata Resort
Wyspy Kanaryjskie / Fuerteventura / Jandia
- lokalizacja blisko słynnej plaży Jandia
- wodny plac zabaw i liczne atrakcje dla dzieci
- przestronne pokoje i apartamenty rodzinne
- całkowicie odnowiony w 2018 roku
Maxorata Resort to idealna propozycja na rodzinny wypoczynek na Fuerteventurze. Hotel popularnej sieci SBH to całkowicie odnowiony w 2018 roku 4-gwiazdkowy obiekt, który wyróżnia malownicze położenie i spektakularne widoki na ocean. Na miłośników plażowania czeka najpiękniejsza na wyspie Playa de Jandia, odległa tylko 5 minut spacerem. Rodziny z dziećmi docenią liczne udogodnienia dla najmłodszych w tym mini klub, brodzik i wodny plac zabaw. Rodzinnym wakacjom sprzyjają przestronne pokoje i apartamenty.
- w południowo-wschodniej części Fuerteventury
- ok 300 metrów od szerokiej, piaszczystej plaży Jandia
- w strefie turystycznej, na obrzeżach, ok 3 km od centrum kurortu Morro Jable ze sklepami i restauracjami
- 250 m od hotelu przystanek autobusowy
- ok 80 km od międzynarodowego lotniska
Ok 300 metrów od hotelu (przejście przez ulice lub tunelem) piaszczysta plaża Jandia – jedna z najpiękniejszych na wyspie – szeroka, o długości kilku kilometrów, z łagodnym zejściem do oceanu. Serwis plażowy za opłatą. Sporty wodne na plaży (za opłatą, od zewnętrznych dostawców).
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi (bezpłatne w lobby)
- restauracja główna bufetowa - kuchni lokalna, międzynarodowa, wegetariańska, show cooking,
- restauracja tapas – (a la carte, czynna w piątki i soboty, dodatkowo płatna) – oferująca hiszpańskie i śródziemnomorskie specjały
- restauracja azjatycka (a la carte, dni otwarcia mogą się różnić w zależności od sezonu) – z ofertą specjałów kuchni dalekiego wschodu w tym sushi
- 4 bary: przekąskowy, przy basenie, w lobby
- 4 baseny (w tym basen infinity i 1 basen podgrzewany w okresie zimowym)
- 2 baseny dla dzieci
- wodny plac zabaw dla dzieci
- taras słoneczny z lezakami i parasolami, ręczniki za kaucją
- mini klub, klub dla nastolatków, plac zabaw
- centrum fitness
- boisko do siatkówki
- tenis stołowy
- zajęcia jogi i aerobiku
- program animacji
- korty tenisowe (za opłatą)
- sauna
- usługi centrum spa (za opłatą, zabiegi kosmetyczne i masaże)
- sporty wodne na plaży (za opłatą, od zewnętrznych dostawców)
Brodzik (podgrzewany w okresie zimowym), wodny plac zabaw (splash park), plac zabaw, pokój zabaw, mini klub (3-12 lat), klub dla nastolatków (12-16 lat), animacje wysokie krzesełka w restauracji. Za opłatą możliwość wynajęcia opiekunki.
DOUBLE STANDARD – o powierzchni ok 27 m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi lub łóżkiem podwójnym, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (dodatkowo płatne ok 25 EUR/tydz), sejf (za opłatą), minibar (zawartość płatna), balkon/taras, widok na teren hotelu/ląd.
Dostępne również
DOUBLE Side Sea View - z bocznym widokiem na ocean
FAMILY – o powierzchni ok 46 m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi lub łóżkiem podwójnym, oddzielny pokój dzienny z rozkładaną sofą, stolikiem, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (dodatkowo płatne ok 25 EUR/tydz), sejf (za opłatą), minibar (zawartość płatna), lodówka, balkon/taras, widok na teren hotelu/ląd.
Dostępne również
FAMILY Sea View - z widokiem na ocean
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, show cooking,), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe do posiłków oraz dodatkowo: koktajle, drinki, alkohole lokalne, wybrane alkohole importowane – serwowane w barach w godzinach funkcjonowania; pomiędzy posiłkami: przekąski, ciastka, kawa, herbata, lody.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.