SBH Hotel Costa Calma Beach Resort
Wyspy Kanaryjskie / Fuerteventura / Costa Calma
- bezpośrednio przy pięknej piaszczystej plaży Costa Calma
- duży kompleks basenów w zadbanym ogrodzie
- bogata infrastruktura sportowo-rekreacyjna dla dorosłych i dzieci
- wygodne pokoje i apartamenty dla rodzin
Jeden z ulubionych hoteli z formułą all inclusive na słonecznej Fuerteventurze , polecany przede wszystkim na rodzinne wakacje. SBH Costa Calma Beach Resort to rozległy kompleks, który wyróżnia malownicze położonej na skraju miejscowości Costa Calma na niewielkim wzniesieniu, skąd roztaczają się piękne widoki na ocean. Hotel znajduje się tuż przy pięknej piaszczystej plaży, osłoniętej od wiatru przez pobliski cypel. Na gości czeka bogata hotelowa infrastruktura z dużym kompleksem basenów w rozległym, zadbanym ogrodzie. Rodziny z dziećmi docenią ciekawy program animacyjny, liczne udogodnienia dla najmłodszych oraz przestronne apartamenty pozwalające na zakwaterowanie do 4 osób.
- w południowo-wschodniej części Fuerteventury
- na obrzeżach niewielkiej turystycznej miejscowości Costa Calma
- na niewielkim wzniesieniu bezpośrednio przy piaszczystej plaży
- w pobliżu hotelu niewielkie centrum handlowe oraz kilka barów i restauracji
- ok 350 m przystanek autobusowy
- ok 70 km od międzynarodowego lotniska
Bezpośrednio przy hotelu niewielki odcinek prywatnej hotelowej plaży (piaszczysta z elementami skalistego wybrzeża) z leżakami i parasolami oraz plaża publiczna ciągnąca się na odcinku ponad kilometra w wzdłuż kurortu. Plaża piaszczysta z łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy dodatkowo płatny, sporty wodne za opłatą – dostępne od zewnętrznych dostawców.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- butik/mini market
- Wi-Fi (za opłatą)
- restauracja główna bufetowa (kuchni lokalna, międzynarodowa, wegetariańska, show cooking)
- 5 barów: w tym 2 bary z przekąskami przy basenach, lounge bar, pool bar, bar „Salon Garbi”, gdzie odbywają się występny na żywo
- 5 basenów w tym 3 baseny dla dorosłych (jeden podgrzewany w okresie zimowym) oraz 2 baseny dla dzieci
- ogród i taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki plażowe za kaucją (dodatkowo opłata za wymianę)
- plac zabaw, mini klub dla dzieci i nastolatków
- pokój gier
- siłownia
- tenis stołowy
- bilard (za opłatą)
- animacje dla dzieci i dorosłych – zajęcia sportowe, wieczorne pokazy i występy na żywo (kilka razy w tygodniu)
- sauna
- zabiegi kosmetyczne i masaże (za opłatą)
- centrum nurkowe (za opłatą)
- sporty wodne na plaży (za opłatą, od zewnętrznych dostawców)
2 brodziki, plac zabaw, pokój zabaw, sala gier, mini klub (3-12 lat), oraz klub dla nastolatków, animacje dla dzieci i nastolatków, gry i zabawy, zajęcia sportowe, wysokie krzesełka w restauracji.
STANDARD DOUBLE – o powierzchni ok 22-25 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, lub łóżkiem king, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą) balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto.
Dostępne również pokoje SIDE SEA VIEW DOUBLE z bocznym widokiem na ocean
1 BEDROOM APARTMENT – o powierzchni ok 37-42 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób dorosłych i dziecka, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, lub łóżkiem king, częściowo oddzielony pokój dzienny z rozkładaną sofą, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą) balkon/taras, widok na ocean.
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, show cooking), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne – do posiłków oraz serwowane w barach w godzinach funkcjonowania, pomiędzy posiłkami: przekąski, ciastka, kawa, herbata, lody.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.