Pestana Promenade Premium Ocean & Spa Resort
Portugalia / Madera / Sâo Martinho
- doskonała lokalizacja nad brzegiem oceanu tuż przy nadmorskiej promenadzie
- wysoki poziom obsługi prestiżowej sieci Pestana
- bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne z największa strefą basenową na Maderze
- większość pokoi z widokiem na ocean
Wysokiej klasy 4-gwiazdkowy hotel prestiżowej sieci Pestana, znanej z obsługi na najwyższym poziomie. Obiekt wyróżnia doskonała lokalizacja tuż nad brzegiem oceanu przy nadmorskiej promenadzie a zarazem blisko centrum Funchal pełnego atrakcji. Kilka minut spacerem dzieli od kompleksu basenów Lido oraz największej na wyspie plaży Praia Formosa. Malowniczo położony kompleks zwrócony jest w stronę oceanu, co zapewnia piękne widoki. Bogata hotelowa infrastruktura obejmuje rozległy teren rekreacyjny z zadbanym ogrodem i jedną z największych na wyspie stref basenowych. Goście korzystać mogą również z centrum fitness, spa a na smakoszy czekają dwie restauracje z bogatym wyborem dan kuchni lokalnej i międzynarodowej. Pestana Promade polecany jest dla wymagających klientów, którzy chcą połączyć wypoczynek w komfortowym hotelu nad oceanem ze zwiedzaniem Madery.
- w południowej części Madery
- w turystycznej części Funchal ok 2 km od centrum miasta
- bezpośrednio przy nadmorskiej promenadzie
- ok 100 metrów od skalistaj plaży Gavinas z platformami z zejściem do oceanu
- ok 300 m od kompleksu basenów Lido
- ok 800 m od największej na wyspie publicznej plaży - Praia Formosa,
- w pobliżu bary, restauracje i sklepy
- ok 16 km od międzynarodowego lotniska
Hotel znajduje się ok 100 metrów od naturalnej skalistej plaży Gavinas (betonowe platformy z zejściem do oceanu), ok 300 metrów od hotelu kompleks basenów Lido Bathing Complex (wstęp płatny ok 6 EUR) – odznaczony certyfikatem Błękitnej Flagi, basen, brodzik (w basenach morska woda), ok 800 metrów od hotelu kamienista, publiczna plaża Formosa - największa w mieście, z panoramicznym widokiem na wzgórze Cabo Girão. Plaża wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi. Brak serwisu plażowego.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- restauracja główna „Breezes” z bogatą ofertą dań kuchni lokalnej i międzynarodowej, show cooking, kolacje tematyczne.
- restauracja a la carte Deep-Blue – kolacje (kuchnia międzynarodowa i portugalska)
- 2 bary – z przekąskami i koktajlowy
- jeden z największych na Maderze kompleks basenów ze słodką wodą, basen infinity
- basen dla dzieci
- kryty basen
- ogród palmowy, taras słoneczny z leżakami i parasolami
- jacuzzi
- centrum fitness
- animacje, wieczory tematyczne, muzyka na żywo
- masaże (dodatkowo płatne)
- parking (dodatkowo płatny)
Brodzik, wysokie krzesła w restauracji. Za opłatą możliwość wynajęcia opiekunki.
CLASSIC - o powierzchni ok 24 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi lub łóżkiem king, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi, sejf, mini bar (za opłatą), balkon/taras, widok na basen.
Dostępne również:
CLASSIC Side Sea View – z bocznym widokiem na ocean
CLASSIC Sea View – z bezpośrednim widokiem na ocean
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opłaty klimatycznej "EcoTaxa" płatnej na miejscu,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Portugalii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Portugalii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji na Maderze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.