Aparthotel Playa Dorada
Hiszpania / Majorka / Sa Coma

- 3 minuty spacerem od pięknej piaszczystej plaży Sa Coma
- rozległy teren z tarasem słonecznym i dużym basenem
- przestronne apartamenty – większość z widokiem na morze
- jeden z najlepiej ocenianych hoteli 3* na Majorce
Playa Dorada to jeden z najlepiej ocenianych hoteli 3-gwiazdkowych na Majorce. Rozległy kompleks obejmuje 7-pietrowy budynek z niemal 200 pokojami i apartamentami - w większości z widokiem na morze. Położony bezpośrednio przy wybrzeżu i nadmorskiej promenadzie, oferuje dogodny dostęp do 2 ładnych piaszczystych plaż: położonej 3 minuty spacerem Platja Sa Coma i oddalonej o 350 metrów - Platja de s'Illot. Doskonała lokalizacja, duża przestrzeń z tarasem słonecznym i basenem oraz smaczna i urozmaicona kuchnia w ramach all inclusive, sprawiają, że jest to jedna z ulubionych propozycji na rodzinne wakacje na Majorce.
- w południowo-wschodniej części Majorki
- bezpośrednio nad brzegiem morza
- ok 100 metrów od plaży Sa Coma
- ok 350 metrów od plaży S'Illot
- na obrzeżach miejscowości Sa Coma – w pobliżu przystanek komunikacji, sklepy, bary i restauracje
- ok 2 km od parku wodnego Splash World
- ok 2,5 km od Safari Zoo
- ok 65 km od stolicy wyspy Palma
- ok 65 km od międzynarodowego lotniska
Publiczna, piaszczysta plaża Sa Coma z łagodnym zejściem do morza ok 100 metrów od hotelu. Publiczna, piaszczysta plaża S'Illot ok 350 metrów od hotelu – dojście nadmorską promenadą. Leżaki i parasole za opłatą (ok 18 EUR/komplet).
- całodobowa recepcja
- wymiana walut
- sejf (płatny)
- przechowalnia bagażu
- sala TV
- Wi-Fi w hotelowym lobby
- restauracja główna bufetowa
- bar
- basen zewnętrzny w kształcie laguny
- taras słoneczny z leżakami i parasolami
- tenis stołowy
- basen dla dzieci
- mini klub
- animacje dla dorosłych i dzieci (kilka razy w tygodniu)
- bilard (dodatkowo płatny)
Brodzik dla dzieci, mini klub (4-12 lat), animacje (w wysokim sezonie), wysokie krzesła w restauracji.
STANDARD DOUBLE o powierzchni ok 29 m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 gości, łazienka z prysznicem, suszarka, sypialnia - 2 łóżka pojedyncze, klimatyzację, telefon, TV, mini bar (płatny) Wi-Fi (płatne), sejf (płatny), balkon. Pokoje w wersji ekonomicznej NO VIEW – widok na okolice oraz SEA VIEW – z widokiem na morze
JUNIOR SUITE o powierzchni ok 29 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 gości, łazienka z prysznicem, suszarka, sypialnia z 2 łóżkami pojedynczymi, rozkładana sofa, niewielki aneks kuchenny z lodówką, stolikiem, czajnikiem, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (płatne), sejf (płatny), balkon, widok na morze.
1 BEDROOM APARTMENT o powierzchni ok 34 m2, przeznaczone dla maksymalnie 4 gości, łazienka z wanną/prysznicem, bidet, suszarka, sypialnia z 2 łóżkami pojedynczymi, salon z 2 rozkładanymi sofami, stolik, lodówka, czajnik, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (płatne), sejf (płatny), balkon, widok na morze.
All inclusive - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej, bezpłatne napoje (napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne, 10:00-24:00), przekąski (16:00-17:00), kawa/herbata i ciastka, lody.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie;
- Opieki polskiego rezydenta;
- Wycieczek fakultatywnych;
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.