Aparthotel Club Simo
Hiszpania / Majorka / Cala Millor


- Kameralny hotel z dużym ogrodem
- bogate zaplecze sportowo-rekreacyjne (kilka kortów do tenisa, padla i squasha)
- przestronne, komfortowe apartamenty z aneksami kuchennymi
- kilka minut spacerem od centrum miasteczka i ładnej plaży
Kameralny hotel o niskiej zabudowie położony w spokojnej okolicy kilka minut spacerem od centrum Cala Millor i ładnej, piaszczystej plaży. W rozległym ogrodzie na gości czeka kilka basenów oraz kompleks kortów tenisowych i kortów do squasha. Gośce doceniają przyjazną, wakacyjna atmosferę i wysoki poziom obsługi. W przestronnych apartamentach znajduje się oddzielna sypialnia oraz pokój dzienny z dobrze wyposażonym aneksem kuchennym. Aparthotel Club Simo to idealna propozycja na wakacje na Majorce zarówno dla rodzin, jak i grupy znajomych.
- w południowo-wschodniej części Majorki
- w niewielkiej turystycznej miejscowości Cala Millor
- ok 300 metrów od centrum se sklepami, barami, restauracjami
- ok 500 metrów od Plaży Cala Millor
- ok 55 km od międzynarodowego lotniska
- ok 60 km od stolicy wyspy Palma
Publiczna, piaszczysta plaża cala Millor ok 500 metrów od hotelu. Łagodne zejście do morza, na plaży za opłatą leżaki i parasole.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- parking
- restauracja główna bufetowa: kuchnia lokalna, śródziemnomorska,
- bar z przekąskami i napojami
- 4 baseny zewnętrzne
- 2 brodziki dla dzieci
- basen kryty (podgrzewany, czynny poza okresem letnim)
- ogród i taras słoneczny z leżakami i parasolami
- 10 kortów tenisowych, korty do padla i squasha (za opłatą)
- boisko do gry w piłkę (za opłatą)
- siatkówka plażowa
- siłownia
- wypożyczalnia rowerów (za opłatą)
- plac zabaw
- mini klub
- masaże (za opłata)
- pralnia (za opłatą)
2 basen dla dzieci, plac zabaw, mini klub, wysokie krzesła w restauracji
ONE BEDROOM APARTMENT with balcony – o pow. ok 36 m2, przeznaczony dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci: łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, oddzielna sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, pokój dzienny z rozkładaną sofa dla 2 osób, stolik i krzesła, w aneks kuchenny (lodówka, płyta grzewcza, kuchenka mikrofalowa, naczynia i sztućce), klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi, sejf (płatny), balkon lub taras. Widok na teren hotelu/ okolicę.
Dostępne również:
ONE BEDROOM APARTMENT Superior – odnowione.
BB – śniadania w restauracji głównej
HB Plus – śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (do kolacji woda, jeden napój bezalkoholowy lub ½ l piwa lub wina)
FB Plus – śniadania, lunche i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej (do lunchu i kolacji woda, jeden napój bezalkoholowy lub ½ l piwa lub wina)
All inclusive - śniadanie, obiad, kolacja w formie bufetu w restauracji głównej, do posiłków napoje bezalkoholowe, piwo i wino stołowe, bezpłatne napoje serwowane w barze w godzinach funkcjonowania (napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne, 10:00-23:00).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie;
- Opieki polskiego rezydenta;
- Wycieczek fakultatywnych;
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.