Best Benalmadena
Hiszpania / Costa del Sol / Benalmadena























































Pokoje, których szukasz, rozeszły się jak ciepłe bułeczki.
Sprawdź ich dostępność w innym terminie.
Sprawdź- bezpośrednio nad morzem ok. 100 metrów od piaszczystej plaży
- przestronne, komfortowe pokoje – wszystkie z bocznym widokiem na morze
- mini klub i animacje dla dzieci
- wysoki poziom obsługi hiszpańskiej sieci Best Hotels
Best Benalmadena to 4-gwiazdkowy obiekt znanej hiszpańskiej sieci Best, która zapewnia swoim gościom wysoki poziom obsługi i szeroką gamę udogodnień. Położony na obrzeżach znanego kurortu Benalmadena oferuje dogodny dostęp do pobliskiej plaży oraz atrakcji tętniącego życiem miasteczka. Hotel polecany jest zarówno na rodzinne wakacje jak i wypoczynek dla ludzi młodych, którzy docenią uroki Costa del Sol. Na gości czeka niemal 300 komfortowych, przestronny pokoi oferujących boczny widok na morze. Goście korzystać mogą z 2 basenów, tarasu słonecznego, strefy spa a na rodziny z dziećmi czeka mini klub i ciekawy program animacji.
- w miejscowości Benalmadena
- bezpośrednio przy morzu
- ok. 100 metrów od piaszczystej plaży
- w pobliżu sklepy, bary, restauracje
- do centrum kurortu z mariną ok. 3 km
- ok. 1 km od najbliższego pola golfowego
- ok. 15 km od międzynarodowego lotniska w Maladze
- ok. 30 km od centrum Malagi
Niewielka publiczna, piaszczysto-żwirkowa Playa Torre Vigra znajduje się ok 100 metrów od hotelu. Druga długa plaża – De las Verdas oddalona jest ok 200 metrów od obiektu. Serwis plażowy (leżaki i parasol) za opłatą (ok 18 EUR/komplet).
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- sala TV
- sklep z pamiątkami
- fryzjer (za opłatą)
- restauracja główna bufetowa (kuchni lokalna, śródziemnomorska i międzynarodowa, show cooking, dania bezglutenowe)
- bar główny i bar przy basenie
- basen zewnętrzny
- zewnętrzne jacuzzi
- ogród
- taras słoneczny z leżakami i parasolami
- taras premium z łóżkami balijskimi (za opłatą)
- brodzik dla dzieci
- plac zabaw
- mini klub (czynny w sezonie letnim)
- strefa spa (za opłatą) obejmująca: jacuzzi, saunę, łaźnie turecką, szkocki prysznic, kąpiele owocowe, pokój relaksacyjny
- sala fitness
- animacje (dzienny i wieczorny program animacyjny dla dzieci i dorosłych w wysokim sezonie, w niskim sezonie okazjonalnie wieczorne animacje)
- wypożyczalnia rowerów (za opłatą)
- parking (za opłatą od 6 do 18 EUR/dzień w zależności od sezonu)
Basen dla dzieci, mini klub (od 5 lat, czynny w wysokim sezonie), animacje (sezonowo), wysokie krzesła w restauracji.
Double Room – przeznaczone dla maksymalnie 4 osób dorosłych, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, WC, suszarkę, sypialnię z dwoma łóżkami queen, klimatyzację telefon, TV, sejf, mini lodówkę, balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto/basen możliwy boczny widok na morze.
SC - oferta bez wyżywienia
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, dania wegetariańskie i bezglutenowe), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne – serwowane w barze w godzinach funkcjonowania), przekąski, kawa/herbata i ciastka, lody.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie;
- Opieki polskiego rezydenta;
- Wycieczek fakultatywnych;
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.