Golden Coast Beach Hotel
Cypr / Ayia Napa / Protaras
- nad zatoczką przy pięknej, piaszczystej plaży
- w spokojnej okolicy, pośród zieleni
- polecany zarówno dla rodzin jak i par
- doskonała kuchnia w ramach all inclusive
Doskonały hotel zarówno na romantyczny wypad jak i rodzinny wypoczynek na Cyprze. Golden Coast Beach hotel położony jest w spokojnej okolicy, na obrzeżach Protaras, tuż nad malowniczą zatoczką. Niewielka przystań, kapliczka oraz duża ilość zieleni dodają temu miejscu niepowtarzalnego uroku. Hotel jest jednym z ulubionych miejsc dla par na zawarcie sakramentu małżeństwa lub podróż poślubną na Cypr. Rodziny z dziećmi doceniają plaże z łagodnym zejściem do morza, przyjazna atmosferę oraz mnóstwo udogodnień dla najmłodszych. Na uwagę zasługuje również doskonała kuchnia w ramach all inclusve oraz eleganckie wnętrza i komfortowe, przestronne pokoje.
- w rejonie Protaras
- nad niewielką zatoczką bezpośrednio przy plaży
- przy marinie Paralimni
- w spokojnej okolicy ok 2,5 km od centrum Protaras
- w pobliżu bary, tawerny, restauracje
- ok 6 km od centrum miasteczka Paralimni
- ok 10 km od Parku Narodowego Cape Greco
- ok 12 km od centrum Ayia Napa
- ok 65 km od lotniska w Larnace
- ok 90 km od stolicy wyspy - Nikozji
Położona w niewielkiej zatoczce, malownicza piaszczysta odznaczona certyfikatem Błękitnej Flagi za czystość i ekologię. Plaża z łagodnym zejściem do wody, leżaki i parasole za dodatkową opłatą, ręczniki za kaucją.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- minimarket
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- restauracja główna bufetowa „Atrium” z częścią wewnętrzną i tarasem, oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu dań kuchni lokalnej i międzynarodowej, dania wegetariańskie, wieczorami kolacje tematyczne
- 2 restauracje a la carte (za dodatkową opłata): śródziemnomorska, włoska Trattoria
- 4 bary: chill out bar, bar na tarasie, bar przy plaży, bar przy basenie
- basen zewnętrzny
- wydzielony brodzik dla dzieci ze zjeżdżalnią
- basen kryty
- jacuzzi
- taras słoneczny i ogród (leżaki i parasole przy basenie, ręczniki za kaucją)
- siłownia/sala fitness
- plac zabaw
- tenis (wypożyczalnia sprzętu i oświetlenie za dodatkową opłatą)
- siatkówka plażowa
- badminton
- piłka nożna
- łucznictwo
- zajęcia aerobiku, jogi, tańca
- tenis stołowy
- animacje dla dzieci i dorosłych, wieczorne występy i pokazy na żywo, karaoke, dyskoteka (w sezonie letnim)
- sauna, łaźnia parowa (za opłatą)
- usługi centrum spa: zabiegi kosmetyczne i masaże (za opłatą)
- wypożyczalnia rowerów (za opłatą)
- zaplecze konferencyjne i bankietowe (za opłatą)
- kapliczka (możliwość organizacji ślubów i uroczystości weselnych)
- sporty wodne na plaży
Brodzik ze zjeżdżalnią wodną, mini klub (4-12 lat, czynny w sezonie letnim), zewnętrzny plac zabaw, animacje (w sezonie letnim), mini disco, wysokie krzesełka w restauracji. Za dodatkową opłata możliwość wynajęcia opiekunki.
STANDARD Side Sea View o powierzchni ok 25m2, położone w bocznym budynku Artemis, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób: łazienka z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków; sypialnia: 2 łóżka pojedyncze lub 1 podwójne, rozkładana sofa, klimatyzacja, Wi-Fi, TV, mini bar (zawartość dodatkowo płatna), na powitanie woda mineralna, sejf, telefon, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon z bocznym widokiem na morze.
SUITE Kids Inland View o powierzchni ok 25m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci: łazienka z prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków; sypialnia: łózko podwójne, wydzielona część dla dzieci oddzielona ścianką, łóżka piętrowe, klimatyzacja, Wi-Fi, TV, mini bar (zawartość dodatkowo płatna), na powitanie woda mineralna, sejf, telefon, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon z bocznym widokiem na morze.
HB - śniadania w formie bufetu i obiadokolacje w formie bufetu, lub wybór z menu w restauracji głównej
All inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, wybrane napoje do posiłków, wybrane napoje alkoholowe i bezalkoholowe dostępne w barach w godzinach ich funkcjonowania, przekąski oraz lody w wybranych barach w porze pomiędzy posiłkami.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Larnace;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.