Infolinia
Godziny otwarcia
Chorwacja / Dalmacja
Termin
Zakwaterowanie
Typ transportu
Wyjazd/Wylot
Wyżywienie
Uczestnicy
- obiekt położony nad pięknym wybrzeżem Adriatyku,- zaledwie 100 metrów od plaży- aneksy kuchenne w apartamentach- darmowe Wi-Fi
Chorwacja autokarem poleca to miejsce na idealny wypoczynek dla rodzin z dziećmi - bliskość plaży, a także barów i restauracji sprawia, że każdy znajdzie w tej okolicy coś dla siebie. Dobra lokalizacja względem innych miast to dodatkowy atut i okazja do poznania historii i zwiedzenia zabytków.
- ok. 100 m do plaży - ok. 100 m do najbliższego sklepu- ok. 500 m do dworca autobusowego - ok. 700 m do portu promowego- ok. 700 m do centrum miejscowości Drvenik
Oddalona od obiektu o ok. 100 m, kamienista. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
Wi-Fi, parking, taras, ogród.
Zakwaterowanie od 14:00Wykwaterowanie do 09:00
Standardowo urządzone i wyposażone apartamenty mogą pomieścić 2 lub 3 osoby. Wszystkie apartamenty posiadają wyposażone (małe) aneksy kuchenne (lodówka, kuchenka, aneks w pełni wyposażony), balkon lub taras, TV, klimatyzację, bezpłatny dostęp do Wi-Fi.
• Balkon • TV • Klimatyzacja • Aneks kuchenny • Wi-Fi • Parking • Taras
OV - oferta bez wyżywienia.HB - śniadania i obiadokolacje podawane w restauracji budynku obok.Śniadania serwowane (08.00- 09.00), obiadokolacje - wybór z 2 dań (18.30- 20.00) - zupa, danie główne i deser. Napoje do obiadokolacji - bezpłatnie dostępna jest woda. Sprzedaż napojów do obiadokolacji nie jest prowadzona.
Posiłki będą serwowane w obiekcie obok (Hani) - ok 100 m od Apartamentów Kate.
Dieta wegetariańska możliwa tylko po uprzednim zgłoszeniu.
Zwierzęta nie są akceptowane.
15 EUR/os - opłata klimatyczno-meldunkowa (płatna raz na pobyt u rezydenta)Dzieci do 12 lat płacą 5 EUR/os
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,- Transport do miejsca docelowego (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym).- Bagaż - Opiekę rezydenta podczas pobytu (nie dotyczy oferty z dojazdem własnym)- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,- Podatek Vat,- Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW (nie dotyczy ofert z dojazdem własnym)
- Opłat klimatyczno-meldunkowych,- Wycieczek fakultatywnych,- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
DLA DOJAZDU WŁASNEGO- Transportu- Ubezpieczenia (możliwość dokupienia w datach pobytu)- Opieki rezydenta podczas pobytu
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji usług, statystycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Preferencje zapisywania ciasteczek możesz ustawić w przeglądarce. Polityka prywatności