Specjalista ds. wsparcia sprzedaży. Help Desk

Miejsce pracy: Centrala firmy w Katowicach

Oczekujemy od kandydata:

  • umiejętności pracy w zespole;
  • znajomości geografii świata;
  • znajomości języka angielskiego;
  • wysokiej kultury osobistej, otwartości na pracę z ludźmi;
  • sprawnej komunikacji telefonicznej i mailowej;
  • dyspozycyjności (praca zmianowa w weekendy);
  • mile widziana znajomość turystycznych systemów rezerwacyjnych;
  • doświadczenie w pracy u touroperatora będzie dodatkowym atutem;
  • aktywnej pomocy przy rezerwacji imprez i obsłudze posprzedażowej rezerwacji turystycznych;
  • gotowości do wyjazdów służbowych, w tym wyjazdów zagranicznych.

Oferujemy:

  • umowę o pracę;
  • wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji;
  • pracę z fantastycznymi ludźmi;
  • liczne wyjazdy study tour;
  • możliwość uczestnictwa w programie prywatnej opieki medycznej Signal Iduna;
  • szkolenia systemowe, sprzedażowe i produktowe;
  • wyjazdy zagraniczne w ramach podnoszenia kwalifikacji;
  • dofinansowanie do wyjazdów zagranicznych Touroperatora.

Jak rekrutujemy? Poznaj etapy rekrutacji:

  • Etap I - Chcesz współpracować z nami? Przyślij do nas swoje CV
  • Etap II - Analizujemy otrzymane aplikacje. Wybrane osoby zaprosimy do etapu III
  • Etap III - To jest czas dla Ciebie. Przekonaj nas, że jesteś najlepszy podczas rozmowy w siedzibie firmy w Katowicach! 

Formularz aplikacyjny

Podaj kwotę brutto w PLN
Prześlij nam CV w formacie pdf