Do Twoich zadań należeć będzie:
- Sprawowanie opieki nad gośćmi Rego-Bis w trakcie pobytu,
- Prowadzenie spotkań informacyjnych i dyżurów hotelowych,
- Organizowanie i prowadzenie transferów (w przypadku wyjazdów samolotowych),
- Udzielanie informacji o odwiedzanym kraju,
- Sprzedaż i prowadzenie wycieczek fakultatywnych,
- Prowadzenie dokumentacji pobytowej oraz raportowanie,
- Wspieranie gości w rozwiązywaniu trudnych sytuacji zakłócających wypoczynek,
- Budowanie trwałych relacji gości z firmą.
Oczekujemy:
- Gotowości do podjęcia pracy w międzynarodowym zespole poza granicami Polski w okresie od czerwca do września 2023 r.,
- Mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku Rezydenta lub ukończony kurs rezydenta turystycznego,
- Prawo jazdy kat. B i doświadczenie w prowadzeniu samochodu,
- Swobodnego porozumiewania się w języku angielskim,
- Znajomości jednego z języków bałkańskich,
- Wysokiej kultury osobistej i nienagannej postawy,
- Zaangażowania w pracę, bardzo dobrej organizacji pracy własnej i konsekwencji w realizacji zadań,
- Odpowiedzialności, umiejętności działania pod presją czasu i podejmowania samodzielnych decyzji.
W ramach współpracy oferujemy:
- Możliwość rozwoju zawodowego w branży turystycznej,
- Wynagrodzenie: podstawa + prowizja ze sprzedaży wycieczek fakultatywnych,
- Wyposażenie do pracy: strój służbowy, lokalna karta SIM, w razie potrzeby samochód służbowy, zakwaterowanie wraz z wyżywieniem,
- Transfer do miejsca wykonywania pracy,
- Pakiet ubezpieczeń,
- Pakiet bezpłatnych szkoleń,
- Możliwość współpracy w kolejnym sezonie dla najlepszych!
Jak rekrutujemy? Poznaj etapy rekrutacji:
- Etap I – Chcesz współpracować z nami? Przyślij do nas swoje CV na adres email: gabriela@rego-bis.pl oraz produkt@rego-bis.pl
- Etap II – Analizujemy otrzymane aplikacje. Wybrane osoby zaprosimy do etapu III.
- Etap III – To jest czas dla Ciebie. Przekonaj nas, że jesteś najlepszy!
Rekrutacja odbywa się w siedzibie firmy lub online.