The Gillieru Harbour Hotel
Malta / Malta / Saint Paul's Bay


































Pokoje, których szukasz, rozeszły się jak ciepłe bułeczki.
Sprawdź ich dostępność w innym terminie.
Sprawdź- blisko centrum miasteczka Bugibba
- bezpośrednio przy morzu
- basen z pięknym widokiem na port
- jedna z najstarszych restauracji na wyspie z doskonałymi owocami morza
Położony w jednym z najpopularniejszych rejonów wyspy – w miejscowości Bugibba, nad zatoką St Pauls, 4-gwiazdkowy Gillieru Harbour Hotel oferuje swoim gościom wszystko co niezbędne aby spędzić niezapomniane wakacje na Malcie: komfortowe pokoje, basen z widokiem na port oraz wyśmienitą kuchnię, serwowaną w jednej z najstarszych restauracji na wyspie. Jego lokalizacja bezpośrednio nad morzem, w pobliżu licznych sklepów, kawiarni, restauracji oraz przystanków komunikacji miejskiej, którą możemy się dostać do wszystkich atrakcji turystycznych jest dodatkowym atutem.
- w rejonie St. Paul’s Bay – Bugibba
- bezpośrednio przy morzu w pobliżu portu
- ok 600 m od centrum
- ok 2 km od Narodowego Oceanarium Malty
- ok 8 km od Mediny
- ok 18 km od stolicy – Valetty
- ok 18 km od lotniska
Publiczna, piaszczysto-kamienista, ok 1 km od hotelu.
Bezpłatnie: restauracja oferująca śniadania i obiadokolacje (w zależności od wykupionej formy wyżywienia) – jedna z najstarszych na Malcie, słynąca z doskonałych owoców morza, basen położony na niewielkim cyplu wychodzącym w morze, taras słoneczny, leżaki i parasole przy basenie, Wi-Fi na terenie całego hotelu.
Dodatkowo płatne: bar na tarasie, sejf w pokoju
Brodzik, wysokie krzesła w restauracji
STANDARD o powierzchni ok 16 m2, przeznaczone dla maksymalnie 4 gości, standardowo wyposażone w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, krzesło, lustro do makijażu, fotel, szafę, klimatyzację, zestaw do kawy/herbaty, telefon, TV, Wi-Fi, mini bar, sejf, balkon. Widok na morze lub na miasto.
- recepcja 24h
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- parking
- restauracja (ryby, owoce morza, kuchnia śródziemnomorska i europejska)
- bar na tarasie
- Basen
- brodzik dla dzieci
- leżaki i parasole przy basenie
- sporty wodne na plaży (organizatorzy zewnętrzni)
- centrum nurkowe na terenie hotelu
BB - śniadania serwowane w restauracji głownej
HB - śniadania i obiadokolacje serwowane w restauracji głownej (napoje do kolacji dodatkowo płatne)
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.