Infolinia
Godziny otwarcia
Malta / Malta
Termin
Zakwaterowanie
Typ transportu
Wyjazd/Wylot
Wyżywienie
Uczestnicy
- przy jednej z najładniejszych plaż na Malcie- bogata oferta sportowo-rekreacyjna - przestronne pokoje - wysokiej klasy centrum SPA
Wysokiej klasy 5-gwiazdkowy hotel znanej międzynarodowej sieci Radisson. Położony na północno-zachodnim krańcu wyspy kusi przede wszystkim lokalizacją przy jednej z najpiękniejszych, plaż na Malcie – Golden Bay. Jego przestronne apartamenty, wyjątkowe restauracje oraz liczne bary, SPA, animacje i oferowane formy aktywności, dodatkowo przekonują by spędzić wakacje na Malcie w jego gościnnych wnętrzach. Dla młodych gości bez wątpienia dużym atutem będzie położony nieopodal park rozrywki Popeye Village. Wszystko to sprawia, że hotel ten stanowi doskonały wybór zarówno dla par, jak i dla rodzin z dziećmi szukających wyjątkowego wypoczynku.
- przy plaży - w północno zachodniej części Malty
- ok 100 metrów od przystanku autobusowego - ok 4 km od parku rozrywki Popeye Village - ok 5 km od Melliehy - ok 10 km od Mediny - ok 10 km od portu promowego na Gozo i Comino - ok 20 km od stolicy - Valletty - ok 20 km od lotniska
Uznawana za jedna z najpiękniejszych plaż na wyspie. Druga co do wielkości pośród maltańskich plaż, naturalna piaszczysta publiczna plaża Golden Bay w pobliżu hotelu. Na plaży możliwość wynajmu leżaków oraz parasoli przeciwsłonecznych. Przy plaży kilka barów i restauracji oferujących napoje oraz przekąski i dania kuchni lokalnej i śródziemnomorskiej.
Bezpłatne: restauracja główna oferująca śniadania, lunche i kolacje w formie bogatego bufetu (w ramach wykupionego pakietu wyżywienia), duży basen zewnętrzny w kształcie laguny, drugi mniejszy basen, basen kryty (podgrzewany w okresie zimowym), leżaki i parasole przy basenie, siłownia, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi, tenis stołowy, animacje. Dodatkowo płatne: 2 restauracje a’la carte (włoska oraz indyjska), 3 bary, usługi centrum SPA (masaże, zabiegi kosmetyczne), kort tenisowy, minimarket, pralnia, fryzjer, wypożyczalnia samochodów/rowerów, jazda konna, sporty wodne na plaży (od zewnętrznych dostawców).
Brodzik, sala zabaw, wysokie krzesła w restauracji, łóżeczka dziecięce. Za dodatkową opłatą możliwość wynajęcia opiekunki.
Zameldowanie: od 15:00, wymeldowanie: do 11:00 STANDARD o powierzchni 40m2 przeznaczone dla maksymalnie 3 gości, standardowo wyposażone w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 1 łóżko podwójne „Queen Size”, 2 szafki nocne, stolik kawowy, sofa, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafa, TV, Wi-Fi, sejf, zestaw do kawy/herbaty, sprzęt do prasowanie, balkon. Do wyboru jako Country View - z widokiem na ląd Sea View – z widokiem na morze SUITE składający się z samodzielnej sypialni oraz pokoju dziennego o łącznej powierzchni 70m2 przeznaczone dla max. 4 gości, standardowo wyposażone w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, wyposażony aneks kuchenny, klimatyzację, 1 łóżko podwójne „Queen Size”, 2 szafki nocne, stolik kawowy, sofa, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafa, TV, Wi-Fi, minibar, sejf, zestaw do kawy/herbaty, sprzęt do prasowanie balkon. Do wyboru jako Country View - z widokiem na ląd Sea View – z widokiem na morze
BB – śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej FB - śniadania w formie bufetu w restauracji głownej, obiady (a la carte), kolacje w formie bufetu w restauracji głównej
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na Maltę- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego w wysokosci 0,5 EUR/os za każda noc pobytu (maksymalnie 5 EUR za cały pobyt)- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych - Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair i WizzAir dopłata za bagaż wynosi:
USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) 350 ZŁ (01.04-31.10)
USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) 500 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ (10kg) 480 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ (20kg) 700 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ (32kg) 780 ZŁ (01.04-31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Malty.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).
- składka TFP jest obowiązkowa
- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej
- składka TFP nie podlega zwrotowi
Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Pomoc w przypadku izolacjiW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantannyW przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji usług, statystycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Preferencje zapisywania ciasteczek możesz ustawić w przeglądarce. Polityka prywatności