Canifor Hotel
Malta / Malta / Qawra


























Przykładowa oferta
Termin
21.04.2025 do 24.04.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Double room standard BalconyTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
WroclawWyżywienie
HB - Śniadanie i obiadokolacjaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- bezpłatne Wi-Fi
- doskonała lokalizacja
- nowoczesny wystrój
Hotel Canifor to 4-gwiazdkowy obiekt położony na Malcie, w miejscowości Qawra, w północno-wschodniej części wyspy. Jest to popularny wybór wśród turystów, którzy szukają komfortowego zakwaterowania w przystępnej cenie, z łatwym dostępem do głównych atrakcji turystycznych wyspy. Canifor Hotel jest odpowiedni zarówno dla rodzin, jak i par, które chcą spędzić wakacje na Malcie, łącząc relaks nad morzem z odkrywaniem lokalnych atrakcji.
- ok. 150 m od promenady
- ok. 200 m od przystanku autobusowego
- ok. 400 m od wypożyczalni sprzętu do sportów wodnych
- ok. 500 m od najbliższej plaży
- ok. 18 km od stolicy Malty - Valetty
- ok. 20 km od lotniska
Kamienista plaża oddalona od obiektu o ok. 0,5 km
- całodobowa recepcja
- bezpłatne WiFi
- restauracja
- basen zewnętrzny
- basen wewnętrzny
- taras słoneczny
Plac zabaw, brodzik dla dzieci
Double standard room - klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszrka, balkon, TV, telefon, wi-fi sejf, biurko
Triple Standard room - klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszrka, balkon, TV, telefon, wi-fi sejf, biurko
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All inclusive - śniadania, lunch, kolacje, przekąski, napoje bezalkoholowe lub alkoholowe
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.