Parasol by Dorobe (ex. Parasol Garden)
Hiszpania / Costa del Sol / Torremolinos

- blisko promenady i piaszczystej plaży Playamar
- w spokojnej okolicy na obrzeżach kurortu
- duży, zadbany ogród palmowy z basenem
- dobra relacja jakości do ceny
Parasol Garden to budżetowy hotel, który w przystępnej cenie oferuje dobry poziom obsługi i doskonałą lokalizacje. 3-gwiazdkowy obiekt położony jest na obrzeżach Torremolinos, co gwarantuje cisze i spokój i jednocześnie łatwy dostęp do atrakcji kurortu, którego centrum oddalone jest o 10 minut spacerem. Do największych atutów zalicza się bliskość ładnej piaszczystej plaży Playamar i nadmorskiej promenady ciągnącej się na odcinku kilku kilometrów. Goście mogą odpocząć w zadbanym ogrodzie palmowym korzystając z basenu.
- w miejscowości Torremolinos
- na obrzeżach kurortu ok 800 metrów od centrum z licznymi barami, sklepami, restauracjami i klubami
- ok 150 metrów od najbliższej plaży – Playamar i nadmorskiej promenady
- ok 1,5 km od stacji kolejowej do Malagi
- ok 2 km od parku wodnego Aqualand Torremolinos
- ok 2 km od najbliższego pola golfowego
- ok 4,5 km od międzynarodowego lotniska w Maladze
- ok 11,5 km od centrum Malagi
Publiczna, szeroka, piaszczysta Playamar oddalona jest ok 150 metrów od hotelu (przejście przez drogę). Plaża z łagodnym zejściem do morza. Wzdłuz plazy długa na kilka km promenada. Na plaży leżaki i parasole (ok 18 EUR za komplet) oraz oferta sportów wodnych (od zewnętrznych dostawców).
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych
- sala TV
- restauracja główna bufetowa (kuchni lokalna, śródziemnomorska i międzynarodowa, show cooking, wieczory tematyczne)
- bar przy basenie (czynny sezonowo), lounge bar
- basen zewnętrzny
- ogród i taras słoneczny z leżakami i parasolami
- brodzik dla dzieci
- niewielki plac zabaw
- animacje (sezonowo w miesiącach letnich)
- tenis stołowy
- parking (za opłatą)
Brodzik dla dzieci, niewielki plac zabaw, animacje (w wysokim sezonie), wysokie krzesełka w restauracji.
STANDARD ROOM (Double, Quadruple) – o powierzchni ok 25 m2, przeznaczone dla 2-4 gości, łazienka z wanną/prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków, sypialnia z łóżkami pojedynczymi, klimatyzacja telefon, TV, sejf (płatny), lodówka, balkon, widok na teren hotelu/miasto.
Dostępne również w wariancie SEA VIEW – z widokiem na morze
JUNIOR SUITE o powierzchni ok 35 m2, przeznaczone dla 2-4 gości, łazienka z wanną/prysznicem, wc, suszarka, zestaw kosmetyków, sypialnia łóżkiem podwójnym, wydzielony pokój dzienny, TV, sejf (płatny), lodówka, balkon, widok na teren hotelu/miasto.
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
FB – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All Inclusive: śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej, napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne serwowane w barach w godzinach funkcjonowania.
W okresie sezonu zimowego (od listopada do kwietnia) część infrastruktury zewnętrznej (m.in baseny, bar przy basenie, mini klub) pozostają zamknięte. Hotel nie prowadzi również programów animacyjnych poza wysokim sezonem (czerwiec-wrzesień).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie;
- Opieki polskiego rezydenta;
- Wycieczek fakultatywnych;
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.