Best Siroco
Hiszpania / Costa del Sol / Benalmadena


- zaledwie ok. 200 metrów od piaszczystej plaży
- odnowiony w 2016/17 roku
- eleganckie, nowocześnie urządzone pokoje
- duży zadbany ogród z 2 otwartymi basenami
Best Sirocco to 4-gwiazdkowy hotel odnowiony na przełomie 2016/17 roku. Obiekt położony jest w samym centrum Benalmadena tuż przy eleganckiej marinie i zaledwie 3 minuty spacerem od piaszczystej plaży. Centralnym punktem kompleksu jest duży ogród z tarasem słonecznym i dwoma otwartymi basenami. Doskonała lokalizacja, eleganckie wnętrza, komfortowe, nowocześnie urządzone pokoje oraz smaczna i urozmaicona kuchnia sprawiają, że jest to doskonały wybór na wakacje na Costa del Sol.
- w miejscowości Benalmadena
- w drugiej linii brzegowej ok 200 metrów od szerokiej piaszczystej plaży
- w centrum kurortu ok 300 metrów od mariny, w pobliżu bary, restauracje, sklepy
- ok. 4,5 km od najbliższego pola golfowego
- ok. 12,5 km od międzynarodowego lotniska w Maladze
- ok. 28 km od centrum Malagi
Publiczna, szeroka, piaszczysta Playa Malapesquera znajduje się ok 200 metrów od hotelu (przejście tunelem pod ulicą). Plaża z łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy (leżaki i parasol) za opłatą (ok. 18 EUR/komplet).
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- sklep z pamiątkami
- restauracja główna bufetowa (kuchni lokalna, śródziemnomorska i międzynarodowa, show cooking, 2 razy na tydzień kolacje tematyczne, kuchnia wegeteriańska i bezglutenowa – na zamówienie)
- bar przy basenie, bar w lobby
- 2 baseny zewnętrzne
- duży ogród
- taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki za depozytem (10 EUR)
- brodzik dla dzieci
- plac zabaw
- mini klub (od 5 lat, czynny sezonowo)
- strefa spa (za opłatą) z łaźnią turecką i sauną
- sala fitness
- tenis stołowy
- bilard (za opłatą)
- parking (za opłatą od 6 do 18 EUR/dzień w zależności od sezonu)
Brodzik, plac zabaw, mini klub (od 5 lat, czynny w wysokim sezonie), wysokie krzesełka w restauracji.
Double Room – przeznaczone dla maksymalnie 4 osób dorosłych, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, WC, suszarkę, sypialnię z dwoma łóżkami queen, klimatyzację telefon, TV, sejf, mini lodówkę, balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto.
Superior Side Sea View – przeznaczone dla maksymalnie 4 osób dorosłych, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, WC, suszarkę, sypialnię z dwoma łóżkami queen, klimatyzację telefon, TV, sejf, mini lodówkę, balkon/taras, boczny widok na morze oraz ogród/baseny.
Deluxe Sea View – przeznaczone dla maksymalnie 4 osób dorosłych, elegancki wystrój, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, WC, suszarkę, kapcie, sypialnię z dwoma łóżkami queen, klimatyzację telefon, TV, sejf, mini lodówkę, balkon/taras, bezpośredni widok na morze.
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
FB - śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej
W okresie sezonu zimowego (od listopada do kwietnia) część infrastruktury zewnętrznej (m.in baseny, bar przy basenie, mini klub) pozostają zamknięte. Hotel nie prowadzi również programów animacyjnych poza wysokim sezonem (czerwiec-wrzesień).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie;
- Opieki polskiego rezydenta;
- Wycieczek fakultatywnych;
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.