Hotel Alegria Fenals Mar
Hiszpania / Costa Brava / Lloret De Mar
























Pokoje, których szukasz, rozeszły się jak ciepłe bułeczki.
Sprawdź ich dostępność w innym terminie.
Sprawdź- zaledwie 150 metrów do piaszczystej plaży Fenals
- wysoka jakość obsługi i zakwaterowania
- położenie blisko centrum kurortu
- eleganckie, zadbane wnętrza
Fenals Mar Hotel to komfortowy hotel położony w Lloret de Mar. Obiekt oferuje wygodne, schludnie urządzone pokoje, a także liczne udogodnienia, takie jak bar z przekąskami, basen, stół bilardowy. Dodatkowym atutem jest położenie blisko centrum kurortu, które daje łatwy dostęp do wszystkich okolicznych atrakcji, łącznie z odległą o 150 metrów piaszczystą plażą. Hotel rekomendowany jest dla osób dorosłych.
- w Lloret de Mar
- ok 150 metrów od piaszczystej plaży Fenals
- ok 800 metrów od centrum kurortu z licznymi barami, restauracjami, klubami
- ok 2 km od parku wodnego
- 28 km od lotniska w Gironie
- 75 km od centrum Barcelony
- 85 km od lotniska w Barcelonie
Publiczna, szeroka, piaszczysta Plaża Fenals, uchodząca za jedną z najładniejszych w regionie, ok. 150 metrów od hotelu, łagodne zejście do morza. Serwis plażowy i oferta sportów wodnych za opłatą, od zewnętrznych dostawców.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- bezpłatne Wi-Fi
- restauracja główna bufetowa (kuchnia lokalna i międzynarodowa)
- food truck, bar z przekąskami
- basen zewnętrzny
- taras słoneczny z leżakami i parasolami
- bilard (za opłatą)
- hotel akceptuje zwierzęta domowe do 8 kg (za opłatą)
DOUBLE ROOM – o powierzchni 12-13 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób. Wyposażone w łazienkę z prysznicem lub wanną, WC, suszarkę, sypialnię z dwoma łóżkami pojedynczymi lub 1 łóżkiem podwójnym małżeńskim, klimatyzację, TV, sejf (za opłatą), minibar (za opłatą), żelazko i deskę do prasowania (za depozytem) balkon lub taras, widok na teren hotelu/miasto.
SC/RO – oferta bez wyżywienia.
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Możliwość zakupu biletów na wydarzenia sportowe, kulturalne, wycieczki fakultatywne pod linkiem
Bilety na eventy. Piłka nożna - La Liga - FC Barcelona, Real Madryt. Formuła 1. Koncerty. Wycieczki - Barcelona, Costa Brava, Costa Dorada
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Opiekę polskiego rezydenta (od 17 marca);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie;
- Wycieczek fakultatywnych;
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.