Gran Hotel Blue Sea Cervantes
Hiszpania / Costa del Sol / Torremolinos
- w centrum tętniącego życiem Torremolinos z mnóstwem atrakcji
- taras i bar na dachu z pięknymi widokami na okolicę
- kilka minut spacerem od najpiękniejszych plaż Costa del Sol
- blisko stacji kolejki do Malagi - doskonała baza wypadowa do zwiedzania Andaluzji
Blue Sea Gran Cervantes położony jest w samym centrum tętniącego życiem kurortu Torremolinos blisko barów, restauracji i klubów. 4* hotel polecany jest przede wszystkim dla ludzi młodych, którzy docenią bliskość licznych atrakcji oraz dogodne połączenie kolejowe ze znajdującą się pól godziny drogi Malagą. Kilka minut spacerem dzieli hotel od kilku z najładniejszych piaszczystych plaż Costa del Sol ze słynna plażą Bajondillo. Na Gości czeka niemal 400 pokoi w 9-pietrowym budynku położonym na lekkim wzniesieniu. Ze znajdującego się na dachu tarasu i sky baru można podziwiać piękne widoki na morze i okolice.
- w miejscowości Torremolinos
- w centrum kurortu w pobliżu sklepów, barów i restauracji
- ok 250 metrów od najbliższej plaży - Bajondillo
- ok 250 metrów od stacji kolejowej do Malagi
- ok 1 km od parku wodnego Aqualand Torremolinos
- ok 3,5 km od najbliższego pola golfowego
- ok 6 km od międzynarodowego lotniska w Maladze
- ok 13 km od centrum Malagi
Publiczna, szeroka, piaszczysta Playa Bajondillo oddalona jest ok 250 metrów od hotelu (przejście przez ulicę). Plaża z łagodnym zejściem do morza. Na plaży leżaki i parasole (ok 18 EUR za komplet) oraz oferta sportów wodnych (od zewnętrznych dostawców). Plaża Playamar ok 550 metrów od hotelu, Playa Carijuela ok 850 metrów od hotelu.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- sala TV
- restauracja główna bufetowa (kuchni lokalna, śródziemnomorska i międzynarodowa
- bar przy basenie, bar w lobby i bar ze słodyczami
- sky bar na dachu hotelu (nie objęty formuła all inclusive) z pięknym widokiem na okolicę
- basen zewnętrzny
- taras słoneczny z leżakami i parasolami
- brodzik dla dzieci
- plac zabaw, pokój zabaw
- mini-klub (czynny w sezonie letnim)
- animacje (sezonowo w miesiącach letnich)
- tenis stołowy
- wypożyczalnia rowerów (za opłatą)
- parking (za opłatą)
Brodzik, plac zabaw, pokój zabaw, mini klub (czynny w miesiącach letnich do ok 10 września), animacje (w miesiącach letnich), wysokie krzesełka w restauracji.
DOUBLE Balcony/Terrace – przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanna/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma łóżkami pojedynczymi lub łóżkiem podwójnym, klimatyzacja, telefon, TV, sejf (za opłatą), mini bar (za opłatą), balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto.
Dostępne pokoje:
DOUBLE Balcony/Terrace Sea View z widokiem na morze.
SC/RO – oferta bez wyżywienia
BB – śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB – śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa), wybrane napoje do posiłków, napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne – serwowane w barach w godzinach funkcjonowania (sky bar nie jest objęty formułą all inclusive), przekąski, kawa/herbata i ciastka.
W okresie niskiego sezonu - od listopada do kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy) może nie funkcjonować.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Hiszpanii;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Podatku lokalnego pobieranego w hotelu na podstawie wymaganych opłat w danym regionie;
- Opieki polskiego rezydenta;
- Wycieczek fakultatywnych;
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty,
- paszport lub paszport tymczasowy.
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.