Riverside Garden Resort
Cypr Północny / Cypr Północny / Kyrenia
- kameralny hotel w stylu wakacyjnej wioski
- 3 zewnętrzne baseny w tym jeden ze zjeżdżalniami
- spokojna okolica
- darmowy hotelowy bus na plażę
Riverside Garden Resort to rozległy kompleks w stylu wakacyjnej wioski z niską zabudową i dużym zadbanym ogrodem. Położony w spokojnej okolicy, polecany jest przede wszystkim dla rodzin. Kompleks 3 basenów, niewielki aquapark z 4 zjeżdżalniami, liczne tereny zielone, plac zabaw dla dzieci, formuła all inclusive light i swobodna, przyjazna atmosfera sprawiają, że jest to doskonała propozycja na rodzinne wakacje na Cyprze Północnym.
- Cypr Północny – w regionie miasta Kyrenia
- ok. 12 km od centrum miasta Kyrenia z licznymi restauracjami, barami, sklepami
- ok 5 km od hotelowej plaży (darmowy transfer hotelowym busem kilka razy dziennie)
- ok. 10 km do zamku St. Hilarion Castle
- ok. 40 km od stolicy wyspy - Nikozji
- ok. 90 km od lotniska w Larnace
Piaszczysta plaża oddalona o ok 5 km od hotelu (bezpłatny hotelowy bus kursuje kilka razy dziennie), położona w niewielkiej zatoczce, z łagodnym zejściem do morza. Na plaży bezpłatne leżaki i parasole.
Bezpłatnie: restauracja główna oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu z daniami kuchni lokalnej i międzynarodowej, bar w budynku głównym, bar przy basenie, kompleks 3 basenów w tym: basen z niewielkim Aquaparkiem (4 zjeżdżalnie), 25-metrowy basen pływacki i basen tylko dla dorosłych, taras słoneczny, duży ogród, leżaki i parasole przy basenach, darmowy transfer hotelowym busem na plażę, w wybrane wieczory animacje i występy z muzyka na żywo.
Dodatkowo płatne: restauracja a la carte, boisko wielofunkcyjne (siatkówka i koszykówka), kort tenisowy, pokój gier, wypożyczalnia rowerów, samochodów, sauna, masaże, Wi-Fi (ok 20 EUR/tydzień), wycieczki lokalne, jeep safari, sporty wodne (od zewnętrznych dostawców).
Wydzielony brodzik dla dzieci, zjeżdżalnie, plac zabaw, pokój gier (płatny). Za dodatkową opłata możliwość wynajęcia opiekunki do dziecka.
Standard przeznaczone dla max. 3 osób dorosłych i dziecka, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, wc, suszarkę do włosów, zestaw kosmetyków, 1 łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko lub rozkładana sofa jako dostawka, krzesła/fotele, stolik, szafki nocne, klimatyzację, Wi-Fi (płatne ok 20 EUR/tydz), TV, mini bar (zawartość dodatkowo płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty, telefon, balkon. Pokoje z widokiem na ogród/basen/okolicę.
- all inclusive soft
- całodobowa recepcja
- wymiana walut
- przechowalnia bagażu
- mini market
- Wi-Fi (za dodatkową opłatą)
- parking
- transfery na plażę
- leżaki, parasole, prysznice i przebieralnie na plaży
- restauracja bufetowa
- restauracja a la carte
- bary (przy basenie, w budynku hotelowym)
- 3 baseny zewnętrzne: pływacki, rekreacyjny i tylko dla dorosłych
- mini aquapark z 4 zjeżdżalniami
- wydzielony brodzik dla dzieci
- leżaki i parasole przy basenach
- plac zabaw dla dzieci
- pokój gier
- boisko wielofunkcyjne (siatkówka, koszykówka)
- kort tenisowy
- masaże
- sauna
- wypożyczalnia rowerów i samochodów
- transfery busem do Kyrenii
- wycieczki lokalne
- animacje/występy na żywo – kilka razy w tygodniu
HB (w sezonie zimowym od listopada do kwietnia) - śniadania i obiadokolacje w restauracji serwowane w formie bufetu w restauracji głównej.
All Inclusive Light (w sezonie letnim od kwietnia do października) - śniadania (08:00-10:00), obiady (12:00-14:00), kolacje (20:00-22:00) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej. Poza wysokim sezonem obiady mogą być serwowane jako wybór dan z menu. Wybrane napoje do posiłków oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe serwowane w wyznaczonym barze
Dodatkowo płatne: świeżo wyciskane soki, napoje importowane, lody.
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia część infrastruktury zewnetrznej (baseny, zjeżdżalnie, bar przy basenie) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizz Air lub Ryanair) - bilet w podstawowej taryfie,
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transfer autokarem/busem na trasie lotnisko - hotel - lotnisko,
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Przy podróży na Cypr Północny, wymaga się od turystów z Polski posiadania jednego z poniższych dokumentów (ważnych przez cały okres pobytu):
- dowodu osobistego,
- paszportu.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na ok. 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na ok. 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty obejmujące wakacje na Cyprze Północnym podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.