Hotel Meridian (PKT)
Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
- blisko plaży
- dla rodzin z dziećmi
- All Inclusive
- animacje
Niezapomniane wakacje w Bułgarii to tylko hotel Meridian. Położenie obiektu sprzyja znacznie plażowiczom - plaża znajduje się tylko 200 m od hotelu. Hotel oferuje liczne udogodnienia dla namłodszych gości dlatego jest często wybierany przez rodziny. Dodatkowo formuła All Inclusive to nie tylko bardzo smaczne jedzenie, ale również dla osób lubiących odpoczynek bezpłatne leżaki i parasole przy plaży.
- ok 200 m od plaży
- ok 800 m od centrum kurortu
- przystanek autobusowy przy hotelu
- ok 6 km do Nessebyr
- ok 28 km na lotnisko w Burgas
Oddalona od hotelu o ok 200 m, piaszczysta, publiczna. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: basen, animacje dla dzieci i dorosłych, bezpłatne leżaki i parasole przy basenie (dla gości przy formule wyżywienia All Inclusive), WiFi w lobby.
Dodatkowo płatne: leżaki i parasole przy basenie (dla gości przy formule wyżywienia HB - śniadania i obiadokolacje), masaże, solarium, jacuzzi, sauna, łaźnia turecka, fryzjer, usługi SPA, parking, sejf, kantor.
Łóżeczko dla dzieci (na zamówienie, za dodatkową opłatą), krzesełko w restauracji, część basenu dla dzieci, plac zabaw, klub dla dzieci (bezpłatne).
Zakwaterowanie: 14.00
Wykwaterowanie: 12.00
Hotel został wybudowany w 2005 roku, wyremontowany w 2017 roku, posiada 12 pięter, 5 wind oraz 266 pokoi.
DOUBLE STANDARD: o powierzchni ok 18 m2, przeznaczony dla maksymalnie 3 gości. W pokoju dwa łóżka pojedyńcze i jeden rozkładany fotel - dostawka.
DOUBLE STANDARD LARGE: o powierzchni ok 18 m2, przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W pokoju dwa łóżka pojedyńcze i dwa rozkładane fotele - dla dostawek.
DOUBLE DELUXE: przeznaczony dla maksymalnie 4 gości. W pokoju dwa łóżka pojedyńcze i jeden lub dwa rozkładane fotele - dla dostawek.
Wszystkie pokoje posiadają centralną klimatyzację, TV, telefon (również w łazience), mini bar, WiFi (za dodatkową opłatą), łazienkę z prysznicem, suszarkę do włosów, balkon.
Śniadanie i obiadokolacje
All Inclusive
Śniadanie (07:30-10.00) serwowane w formie bufetu w restauracjach Maritsa East i Maritsa West, lunch (12:30 do 14:30) w restauracji Meridian - przy basenie, w tym: świeże sałatki, frytki i dodatki, dania główne, zupy, dania z grilla, pizza, makarony, przekąski, przyprawy i dressingi, owoce i desery; kolacja (18:00-21:00) serwowana w formie bufetu, w restauracjach panoramicznych Maritsa East i Maritsa West.
Przekąski, lody i desery serwowane od 15:00 do 18:00 w restauracji Meridian - obok basenu. Napoje gorące, zimne i alkoholowe, w tym czarna kawa, herbata i woda mineralna, serwowane od 11:00 do 23:00 w restauracjach panoramicznych Maritsa East i Maritsa West oraz w porze lunchu w restauracji Meridian - przy basenie.
Raz w tygodniu wieczory tematyczne z kuchnią międzynarodową w restauracjach panoramicznych, m.in. tradycyjny bułgarski, azjatycki, śródziemnomorski itp.
Bar przy basenie dostępny w czerwcu, lipcu i sierpniu dla Gości all inclusive między 11:00 a 18:00.
Zwierzęta do 3 kg są akceptowane, za dodatkową opłatą w wysokości 6 BGN za dzień.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
(za dodatkową opłatą istenie możliwość wykupienia prywatnego transferu na trasie lotnisko - hotel - lotnisko)
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę polskiego rezydenta (na przelocie czarterem / przelot Wizz Air, Ryanair brak opieki polskiego rezydenta)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta (przelot Wizz Air, Ryanair / na przelocie czarterem opieka polskiego rezydenta jest zapewniona)
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 550 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (26kg) – 1050 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1200 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.