Hotel Cascadas (PKT)
Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
- duża ilość basenów
- dla rodzin z dziećmi: hotel posiada szereg atrakcji dla dzieci
- 2 parki
- wygodne pokoje
Hotel usytuowany w niedalekiej odległości od plaży i sklepów. Na terenie dostępnych jest aż 9 basenów zewnętrznych, z brodzikiem, zjeżdżalniami i innymi atrakcjami wodnymi dla dzieci. Wszystkie pokoje są przestronne, wyposażone między innymi w aneks kuchenny i balkon lub taras.
ok. 800 m do plaży
ok. 2 km do centrum Słonecznego Brzegu
ok. 6 km od Nessebyru
ok. 250 m do supermarketu
ok. 300 m do przystanku autobusowego
ok. 27 km od lotniska w Burgas
Oddalona od hotelu o ok 800 m, piaszczysta i publiczna. Serwis plażowy za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie - baseny zewnętrzne, brodzik dla dzieci, zjeżdżalnie dla dzieci, mini zoo, place zabaw, aerobik, animacje dzienne i wieczorne, siłownia, sauna, łaźnia turecka, jacuzzi, leżaki i parasole przy basenie, boiska sportowe, wi-fi w częściach wspólnych, strefa relaksu z hamakami, hala sportowa.
Dodatkowo płatne - lekarz na wezwanie, salon piękności, masaże, apteka, sklepy, tenis stołowy, bilard, rzutki, parking.
Łóżeczko dla dzieci (za dopłatą), pawilon dziecięcy, ulica Art & Game, plac zabaw dla dzieci (trzy), Moon Teatr, Mini Aquapark (dwa), gry elektroniczne, animacje.
Hotel posiada 316 pokoi, kompleks składa się z 23 6-kondygnacji budynków. Hotel znajduje się na łącznej powierzchni 90 000 mkw, na terenie kompleksu znajdują się dwa parki o powierzchni 10 000 mkw przystosowane do spacerów, rekreacji i uprawiania różnych sportów.
STUDIO DELUXE oraz STANDARD: o powierzchni ok 32-40 m2, przeznaczony dla maksymalnie 2 gości,.
APARTAMENT DELUXE oraz STANDARD: o powierzchni ok 50-68 m2, przeznavczony dla maksymalnie 4 gości.
Wszystkie pokoje posiadają balkon lub taras, klimatyzację, telefon, TV, Wi-Fi, aneks kuchenny (kuchenka mikrofalowa, płyta grzewcza, lodówka, czajnik elektryczny, toster, ekspres do kawy, przybory kuchenne), pralkę, suszarkę do włosów, kabinę prysznicową.
Pomieszczenia przystosowane są dla osób niepełnosprawnych.
Bez wyżywienia / BB / HB
Śniadania serwowane w restauracji LOTOS w formie bufetu w godzinach 07:30-10:00. Podczas śniadania dostępne między innymi kawa, herbata, soki, owoce, sery, kiełbasy, jajka, sałatki, pieczywo.
Obiadokolacje serwowane w restauracji LOTOS w formie bufetu w godzinach 18:30-21:00. Podczas obiadokolacji dostępne między innymi sałatki, zupy, 3 rodzaje mięsa i ryb, pieczywo, desery, owoce. Raz w tygodniu kolacja tematyczna z gotowaniem na żywo. Napoje dodatkowo płatne.
Na terenie obiektu działają 3 restauracje a'la carte - płatne dodatkowo, wymagana wcześniejsza rezerwacja.
Małe zwierzęta są mile widziane (bezpłatnie).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii lub przelot samolotem czarterowym (Wrocław, Rzeszów - oznaczone jako "czarter z bagażem")
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
(za dodatkową opłatą istenie możliwość wykupienia prywatnego transferu na trasie lotnisko - hotel - lotnisko)
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów czarterowych bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę polskiego rezydenta (na przelocie czarterem / przelot Wizz Air, Ryanair brak opieki polskiego rezydenta)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta (przelot Wizz Air, Ryanair / na przelocie czarterem opieka polskiego rezydenta jest zapewniona)
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 550 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (26kg) – 1050 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1200 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.