Landmar Playa La Arena
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa / Puerto de Santiago
- jeden z najlepiej ocenianych hoteli 4* na Teneryfie
- piekne widoki na ocean i wyspę La Gomera
- liczne hotelowe animacje, atrakcje i pokazy
- duży kompleks 4 basenów (w tym basen infinity)
Landmar Playa la Arena to jeden z najlepiej ocenianych 4-gwiazdkowych hoteli na Tenryfie. Rozległy kompleks z dużym ogrodem wyróżnia malownicze położenie, bogata oferta sportowo-rekreacyjna i obsługa na najwyzszym poziomie. Z położonego na niewielkim wzniesieniu obiektu można podziwiać piękne widoki na ocean i pobliską wyspę LA Gomera. Zaledwie kilka kroków dzieli gości od pięknej plaży z wulkanicznym, czarnym piaskiem. Na miłośników wieczornych rozrywek czekają liczne bary, restauracje a także prowadzone przez hotel animacje z występami i muzyką na żywo. Do dyspozycji Gości są aż 4 baseny, w tym jeden basen infinity. O wysokiej klasie hotelu swiadczy również bogata oferta gastronomiczna obejmująca aż 3 restauracje z doskonałą lokalną i międzynarodową kuchnią.
- w południowo-zachodniej częsci Teneryfy
- w turystycznej miejscowości Puerto de Santiago ok 500 m od centrum
- ok 100 m do publicznej, piaszczystej plaży Playa La Arena
- przystanek autobusowy ok. 50 m od obiektu
- w pobliżu hotelu, bary, restauracje, sklepy
- ok. 26 km do parku wodnego Siam Park
- ok. 40 km od miedzynarodowego lotniska Reina Sofia
Ok 100 metrów od hotelu (przejscie przez ulicę lub zjazd hotelową windą) znajduje się publiczna, piaszczysta plaża Playa La Arena z ciemnym piaskiem wulkanicznym. Została one wyróżniona certyfikatem Błękitnej Flagi. Serwis plażowy dodatkowo płatny.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- sklep z pamiątkami, butik, minimarket
- parking/garaż (za opłatą)
- Wi-Fi w lobby
- restauracja główna "Lava" oferująca posiłki w formie bufetu, show cooking, dania wegetarisńskie i bezglutenowe
- 2 restauracje oferujące kolacje a la carte "La Taberna de Pepe" i "Arena" - kuchnia hiszpańska i śródziemnomorska
- bar z przekąskami/bar przy basenie, lobby bar z tarasem
- 4 baseny zewnętrzne, podgrzewane w sezonie zimowym (1 basen ze zjeżdżalnią, 2 baseny rodzinne, 1 basen Infinity bez krawędzi - tylko dla dorosłych),
- ogród/taras słoneczny z leżakami, parasolami, materacami, ręczniki za kaucją
- mini klub
- plac zabaw
- centrum fitness
- aerobik, streching, pilates, zumba
- kort tenisowy (za opłatą)
- minigolf,
- łucznictwo
- bilard (za opłatą)
- pétanque/gra w bule,
- szachy ogrodowe,
- międzynarodowe animacje dla dorosłych i dzieci, występy, pokazy, muzyka na żywo
- pralnia (dodatkowo płatna),
- fryzjer (dodatkowo płatny),
- strefa tylko dla dorosłych: 16+
Basen ze zjeżdżalnią i brodzik dla dzieci, animacje dla dzieci, miniklub, plac zabaw, wysokie krzesła w restauracji, za dodatkową opłatą możliwość wynajęcia opiekunki.
STANDARD Double/Triple- o powierzchni ok 30 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, rozkładana sofa, klimatyzacja, telewizor LCD, telefon, minibar oraz sejf (za dodatkową opłatą), balkon lub taras, widok na ogród/teren hotelu/miasto.
Dostepne równiez jako pokoje Side Sea View z bocznym widokiem na ocean
DELUXE - o powierzchni ok 30 m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 osob dorosłych i 2 dzieci, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, rozkładana sofa, klimatyzacja, telewizor LCD, telefon, minibar oraz sejf (za dodatkową opłatą), balkon lub taras, widok na ocean.
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej, późne sniadania, przekaski w wyznaczonych barach, kolacje w restauracji a la carte "Palapa", dania wegetarianskie i bezglutenowe, napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne do posiłków oraz w barach w godzinach ich funkcjonowania.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Oferta z przelotem:
SEZON ZIMA 24' OD LISTOPADA DO KONCA MARCA 2024
SEZON LATO 24' OD KWIETNIA DO KONCA PAZDZIERNIKA 2024
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 500 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 900 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1000 ZŁ*
* Cena bagaży podana jest orientacyjnie i może ulec zmianie.
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR – 180 ZŁ
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).
- składka TFP jest obowiązkowa
- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej
- składka TFP nie podlega zwrotowi
Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.