SBH Monica Beach Resort
Wyspy Kanaryjskie / Fuerteventura / Costa Calma
- bezpośrednio przy pięknej piaszczystej plaży
- przestronne pokoje i apartamenty rodzinne
- piękne widoki na ocean
- bogata infrastruktura sportowo-rekreacyjna dla dorosłych i dzieci
Hotel popularnej na Fuerteventurze hiszpańskiej sieci SBH polecany zarówno dla rodzin jak i na romantyczne wakacje dla par. Lokalizacja na niewielkim wzniesieniu tuż nad brzegiem oceanu, przy jednej z najpiękniejszych plaż na wyspie, zapewnia piękne widoki i zachęca do długich spacerów. 4-gwiazdkowy obiekt oferują bogatą formułę All Inclusive i liczne udogodnienia dla dorosłych i dzieci.
- w południowo-wschodniej części Fuerteventury
- w niewielkiej turystycznej miejscowości Costa Calma
- bezpośrednio przy piaszczystej plaży uznawanej za jedną z najładniejszych na wyspie
- w pobliżu hotelu niewielkie centrum handlowe oraz kilka barów i restauracji
- ok 500 m przystanek autobusowy
- ok 70 km od międzynarodowego lotniska
Bezpośrednio przy hotelu publiczna plaża Playa de Costa Calma, uznawana za jedną z najładniejszych na wyspie. Szeroka, piaszczysta z łagodnym zejściem do wody. Serwis plażowy dodatkowo płatny, sporty wodne za opłatą – dostępne od zewnętrznych dostawców.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- mini market
- Wi-Fi (za opłatą)
- restauracja główna bufetowa (kuchni lokalna, międzynarodowa, wegetariańska, show cooking)
- restauracja a la carte – azjatycka (dodatkowo płatna)
- 4 bary: w tym bar z przekąskami, bar przy basenie, w lobby
- 3 zewnętrzne baseny (w tym jeden podgrzewany w okresie zimowym)
- basen dla dzieci
- taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki plażowe za kaucją
- plac zabaw, mini klub dla dzieci
- korty tenisowe
- siłownia
- tenis stołowy
- bilard (za opłatą)
- boisko do siatkówki plażowej
- mini golf
- animacje dla dzieci i dorosłych – zajęcia sportowe, wieczorne pokazy i występy na żywo (kilka razy w tygodniu)
- sauna (za opłatą)
- zabiegi kosmetyczne i masaże (za opłatą)
- sporty wodne na plaży – żaglówki, centrum nurkowe (za opłatą, od zewnętrznych dostawców)
Brodzik, plac zabaw, pokój zabaw, mini klub (3-12 lat), animacje dla dzieci, gry i zabawy, zajęcia sportowe, wysokie krzesełka w restauracji.
STANDARD DOUBLE – o powierzchni ok 25-27 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, lub łóżkiem podwójnym, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą) balkon/taras, widok na teren hotelu/miasto.
Dostępne również pokoje
Double Sea View - z widokiem na ocean
1 BEDROOM APARTMENT – o powierzchni ok 36 m2, przeznaczone dla maksymalnie 3 osób dorosłych i dziecka, łazienka z wanną/prysznicem, WC, suszarka, sypialnia z dwoma połączonymi łóżkami pojedynczymi, lub łóżkiem king, częściowo oddzielony pokój dzienny z rozkładaną sofą, klimatyzacja, telefon, TV, Wi-Fi (za opłatą) balkon/taras, widok na teren hotelu/okolicę.
All Inclusive - śniadania, obiady i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (kuchnia lokalna i międzynarodowa, show cooking), napoje bezalkoholowe, woda mineralna, piwo, soki, wino domowe, koktajle, drinki, alkohole lokalne – do posiłków oraz serwowane w barach w godzinach funkcjonowania, pomiędzy posiłkami: przekąski, ciastka, kawa, herbata, lody.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem);
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.