Riverside Garden Resort

usuń z ulubionych dodaj do ulubionych

Cypr Północny / Cypr Północny

SERWIS PLAŻOWY W CENIE ALL INCLUSIVE Z BASENEM KLIMATYZACJA DLA RODZIN ANIMACJE HOTELOWE BEZ PASZPORTU AQUAPARK klasyfikacja hotelu AQUAPARK PLAC ZABAW klasyfikacja hotelu PLAC ZABAW SPA klasyfikacja hotelu SPA ZJEŻDŻALNIE klasyfikacja hotelu ZJEŻDŻALNIE
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny
Riverside Garden Resort - Cypr Północny

- kameralny hotel w stylu wakacyjnej wioski
- 3 zewnętrzne baseny w tym jeden ze zjeżdżalniami
- spokojna okolica
- darmowy hotelowy bus na plażę

Riverside Garden Resort to rozległy kompleks w stylu wakacyjnej wioski z niską zabudową i dużym zadbanym ogrodem. Położony w spokojnej okolicy, polecany jest przede wszystkim dla rodzin. Kompleks 3 basenów, niewielki aquapark z 4 zjeżdżalniami, liczne tereny zielone, plac zabaw dla dzieci, formuła all inclusive light i swobodna, przyjazna atmosfera sprawiają, że jest to doskonała propozycja na rodzinne wakacje na Cyprze Północnym.

- Cypr Północny – w regionie miasta Kyrenia
- ok. 12 km od centrum miasta Kyrenia z licznymi restauracjami, barami, sklepami
- ok 5 km od hotelowej plaży (darmowy transfer hotelowym busem kilka razy dziennie)
- ok. 10 km do zamku St. Hilarion Castle
- ok. 40 km od stolicy wyspy - Nikozji
- ok. 90 km od lotniska w Larnace

Piaszczysta plaża oddalona o ok 5 km od hotelu (bezpłatny hotelowy bus kursuje kilka razy dziennie), położona w niewielkiej zatoczce, z łagodnym zejściem do morza. Na plaży bezpłatne leżaki i parasole.

Bezpłatnie: restauracja główna oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu z daniami kuchni lokalnej i międzynarodowej, bar w budynku głównym, bar przy basenie, kompleks 3 basenów w tym: basen z niewielkim Aquaparkiem (4 zjeżdżalnie), 25-metrowy basen pływacki i basen tylko dla dorosłych, taras słoneczny, duży ogród, leżaki i parasole przy basenach, darmowy transfer hotelowym busem na plażę, w wybrane wieczory animacje i występy z muzyka na żywo.

Dodatkowo płatne: restauracja a la carte, boisko wielofunkcyjne (siatkówka i koszykówka), kort tenisowy, pokój gier, wypożyczalnia rowerów, samochodów, sauna, masaże, Wi-Fi (ok 20 EUR/tydzień), wycieczki lokalne, jeep safari, sporty wodne (od zewnętrznych dostawców).

Wydzielony brodzik dla dzieci, zjeżdżalnie, plac zabaw, pokój gier (płatny). Za dodatkową opłata możliwość wynajęcia opiekunki do dziecka.

Standard przeznaczone dla max. 3 osób dorosłych i dziecka, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, wc, suszarkę do włosów, zestaw kosmetyków, 1 łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, dodatkowe łóżko lub rozkładana sofa jako dostawka, krzesła/fotele, stolik, szafki nocne, klimatyzację, Wi-Fi (płatne ok 20 EUR/tydz), TV, mini bar (zawartość dodatkowo płatna), sejf (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty, telefon, balkon. Pokoje z widokiem na ogród/basen/okolicę.

  • all inclusive soft
  • całodobowa recepcja
  • wymiana walut
  • przechowalnia bagażu
  • mini market
  • Wi-Fi (za dodatkową opłatą)
  • parking
  • transfery na plażę
  • leżaki, parasole, prysznice i przebieralnie na plaży
  • restauracja bufetowa
  • restauracja a la carte
  • bary (przy basenie, w budynku hotelowym)
  • 3 baseny zewnętrzne: pływacki, rekreacyjny i tylko dla dorosłych
  • mini aquapark z 4 zjeżdżalniami
  • wydzielony brodzik dla dzieci
  • leżaki i parasole przy basenach
  • plac zabaw dla dzieci
  • pokój gier
  • boisko wielofunkcyjne (siatkówka, koszykówka)
  • kort tenisowy
  • masaże
  • sauna
  • wypożyczalnia rowerów i samochodów
  • transfery busem do Kyrenii
  • wycieczki lokalne
  • animacje/występy na żywo – kilka razy w tygodniu

HB (w sezonie zimowym od listopada do kwietnia) - śniadania i obiadokolacje w restauracji serwowane w formie bufetu w restauracji głównej.

All Inclusive Light (w sezonie letnim od kwietnia do października) - śniadania (08:00-10:00), obiady (12:00-14:00), kolacje (20:00-22:00) serwowane w formie bufetu w restauracji głównej. Poza wysokim sezonem obiady mogą być serwowane jako wybór dan z menu. Wybrane napoje do posiłków oraz lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe  serwowane w wyznaczonym barze

Dodatkowo płatne: świeżo wyciskane soki, napoje importowane, lody.

W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia część infrastruktury zewnetrznej (baseny, zjeżdżalnie, bar przy basenie) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.

- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizzair) - bilet w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem/busem na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)

- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami WizzAir dopłata za bagaż wynosi:

 BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 480 ZŁ (01.04-31.10)

 BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 700 ZŁ (01.04-31.10)

BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 780 ZŁ (01.04-31.10)

Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.

Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:

REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR – 180 ZŁ

Przy podróży na Cypr Północny, wymaga się od turystów z Polski posiadania jednego z poniższych dokumentów (ważnych przez cały okres pobytu):
- dowodu osobistego
- paszportu 

Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.

Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży: 

- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,

- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)

- numeru polisy dosyłanej w mailu

Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.

Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.

Oferty obejmujące wakacje na Cyprze Północnym podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.

Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.

WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.

Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).

- składka TFP  jest obowiązkowa

- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej

- składka TFP nie podlega zwrotowi

Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).

Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.

Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.

Dodaj opinię
pobieranie danych...
pobieranie danych...