The Victoria Hotel
Malta / Malta / Sliema
- w centrum Sliemy
- basen na dachu hotelu z widokiem na okolicę
- ekskluzywne centrum SPA
- blisko przystanku autobusowego pozwalającego na łatwy dostęp do atrakcji pobliskiej Valetty
Zlokalizowany w centrum Sliemy hotel stanowi doskonałą propozycje dla tych wszystkich, którzy spędzając wczasy na Malcie szukają komfortowego i stylowego miejsca, będącego zarazem doskonałą bazą do zwiedzania okolicy. Czterogwiazdkowy hotel Victoria znanej maltańskiej sieci AX oferuje swoim gościom wygodne pokoje a także liczne udogodnienia, takie jak usytuowany na dachu basen, z którego roztacza się panorama miasta, czy też eleganckie SPA z jego relaksującymi zabiegami. Mieszczące się wokół liczne kawiarnie, bary i restauracje zapewnią rozrywkę a pobliskie przystanki autobusowe oraz przystań promowa pozwolą wygodnie dostać się do wszystkich atrakcji wyspy oraz do jej stolicy, słynącej z unikatowej architektury – Valletty.
- w centrum Sliemy (w pobliżu liczne sklepy, bary i restauracje)
- ok 400 m od plaży
- 700 m od przystani promowej do Valletty
- ok 8 km (autobus/samochód) od Valletty
- ok 10 km od lotniska
- ok 13 km od Mdiny
Publiczna, skalista, ok 400 metrów od hotelu, dojście do plaży ulicą
Bezpłatnie: restauracja bufetowa (wyżywienie w ramach wykupionego pakietu), basen otwarty, mieszczący się na dachu hotelu z pięknym widokiem na okolicę, leżaki i parasole przy basenie, basen kryty, sauna i łaźnia parowa na 7 piętrze hotelu, siłownia/sala fitness, Wi-Fi na terenie całego hotelu
Dodatkowo płatne: bar, pralnia, usługi centrum SPA (masaże i zabiegi kosmetyczne).
CLASSIC o powierzchni 22m2 przeznaczony dla 2 gości, standardowo wyposażony w: łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, klimatyzację, Wi-Fi, TV, sprzęt do prasowania, zestaw do kawy/herbaty, minibar, sejf, telefon.
Do wyboru opcje:
Z balkonem francuskim – Double Classic
Z balkonem – Double Classic Balcony
SUPERIOR o powierzchni 24m2 przeznaczony dla maksymalnie 3 gości, standardowo wyposażony w: łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, klimatyzację, Wi-Fi, TV, sprzęt do prasowania, zestaw do kawy/herbaty, minibar, sejf, telefon. Zlokalizowane na wyższych piętrach (4-6). Większość pokoi posiada balkon lub taras.
EXECUTIVE zlokalizowane na 7 piętrze (w sąsiedztwie SPA oraz siłowni) o powierzchni 26m2 przeznaczony dla maksymalnie 2 gości, standardowo wyposażony w: łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, 1 łóżko podwójne lub 2 pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, klimatyzację, Wi-Fi, TV, sprzęt do prasowania, zestaw do kawy/herbaty, minibar, sejf, telefon. Część pokoi posiada balkon.
JUNIOR SUITE o łącznej powierzchni 34m2, przeznaczony dla maksymalnie 3 gości, składający się z części sypialnej oraz dziennej, standardowo wyposażony w: łazienkę z wanną/prysznicem, suszarkę, 1 łóżko podwójne typu „King Size” lub 2 pojedyncze, 2 szafki nocne, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafę, stolik kawowy, 2/3 fotele, klimatyzację, Wi-Fi, TV, sprzęt do prasowania, zestaw do kawy/herbaty, minibar, sejf, telefon, prywatny balkon.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- kantor
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- sejf
- parking
- restauracja
- bar
- basen zewnętrzny na dachu hotelu
- basen kryty
- leżaki i parasole przy basenach
- siłownia
- SPA (masaże i zabiegi kosmetyczne)
- Sauna
- łaźnia parowa
- pralnia
- zaplecze konferencyjne
BB – śniadania w formie bufetu w restauracji głownej
HB – śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (napoje do kolacji dodatkowo płatne)
HB+ – śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej (do kolacji bezpłatnie woda i lokalne wino stołowe)
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.