The District Hotel
Malta / Malta / St. Julian's
Przykładowa oferta
Termin
07.01.2025 do 10.01.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Double Room Comfort non refTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
WarszawaWyżywienie
BB - ŚniadaniaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- eleganckie i stylowe wnętrza
- doskonale oceniany przez klientów
- jedna z najbardziej rozrywkowych części Malty
- ok 300 metrów od plaży
The District Hotel to nowoczesny, butikowy, elegancki hotel o miejskim charakterze, położony w rozrywkowej dzielnicy Paceville, będącej centrum życia towarzyskiego Malty. Otoczony licznymi barami, kawiarniami i restauracjami jest doskonałym wyborem na wakacje na Malcie przede wszystkim dla ludzi młodych i par, które docenią swobodną atmosferę i dogodny dostęp do atrakcji wyspy. Na uwagę zasługują przestronne, elegancko urządzone pokoje a także wysoki poziom obsługi.
- blisko centrum St. Julian’s/Paceville z licznymi barami, klubami, restauracjami i sklepami
- ok 300 m od plaży w St George’s Bay
- kilka minut spacerem przystanek autobusowy
- ok 8 km od stolicy - Valletty
- ok 11 km od lotniska
- ok 12 km od Mdiny
Największa (ok 100 m szerokości) w okolicy, położona w zatoce St. George’s Bay ok 300 m od hotelu, publiczna piaszczysto-żwirkowa plaża. Na miejscu możliwość wynajmu leżaków i parasoli przeciwsłonecznych. Przy plaży i wzdłuż promenady liczne kawiarnie i restauracje oferujące napoje oraz dania kuchni lokalnej i międzynarodowej.
Bezpłatnie: restauracja serwująca śniadania w formie bufetu (w zależności od wykupionego pakietu wyżywienia), Wi-Fi na terenie całego hotelu, salonik
Dodatkowo płatne: bar w lobby, parking (ok 15 EUR/dzień)
Comfort (Double) o powierzchni ok 23 m2, przeznaczone dla maksymalnie 2 gości i wyposażone w: łazienkę z prysznicem/wanną, suszarkę, zestaw kosmetyków, łóżko podwójne lub 2 łóżka pojedyncze, szafki nocne, biurko, krzesło, szafę, klimatyzację / ogrzewanie, TV, sejf, Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon z widokiem na ląd/miasto.
Superior (Double, Triple, Quadruple) o powierzchni ok 33 m2, przeznaczone dla 2, 3 lub 4 osób (w zależności od wariantu) wyposażone w: łazienkę z prysznicem/wanną, suszarkę, zestaw kosmetyków, łóżko podwójne, w pokojach Triple dodatkowo łóżko pojedyncze, w pokojach Quadruple dwa łóżka podwójne, szafki nocne, biurko, krzesło, szafę, klimatyzację / ogrzewanie, TV, sejf, Wi-Fi, zestaw do parzenia kawy/herbaty, balkon z widokiem na ląd/miasto.
- recepcja 24h
- przechowalnia bagażu
- winda
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- restauracja
- bar
- salonik
- parking (płatny)
RO / SC - oferta bez wyżywienia
BB - śniadania
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.