Solana Hotel & Spa
Malta / Malta / Mellieha





























Przykładowa oferta
Termin
30.03.2025 do 02.04.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Standard Twin/DoubleTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
WroclawWyżywienie
HB+Uczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- obiekt położony w centrum miasta
- basen dna dachu
- centrum spa
- słoneczny taras z widokiem na miasto
Witamy w hotelu Solana, położonym na malowniczej północy Malty, w tętniącej życiem miejscowości Mellieħa. Niedawno odnowiony w celu zapewnienia najwyższego komfortu, nasz 4-gwiazdkowy raj oferuje 241 pięknie urządzonych pokoi, cztery zachęcające baseny, spa czynne do 23:00 i wiele więcej. Hotel oferuje wykwintne posiłki w czterech restauracjach, w których nasi utalentowani szefowie kuchni dbają o zróżnicowane preferencje żywieniowe. Hotel Solana & Spa położony jest 10 minut spacerem od plaży w zatoce Mellieha.
- ok 2 km do plaży
- ok 800 m do restauarcji
- ok 220 m do przystanku autobusowego
- ok 900 m do sklepu
- ok 24 km do lotniska na Malcie
Kamienista plaża oddalona od obiektu o ok 2 km
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- basen na dachu
- słoneczny taras
- centrum spa
- basen kryrty podgrzewany
- centrum fitness
- restauarcja
- bar
Basen dla dzieci, opieka nad dziećmi (dopłata), sala zabaw
Studio Apartments dla max 4 os, klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, część wypoczynkowa, telefon, TV, balkon lub taras, sejf, Wifi, minibar (dopłata), ankes kuchenny
Luxury Suites klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, część wypoczynkowa, telefon, TV, balkon lub taras, sejf, Wifi, minibar (dopłata), zestaw do kawy/herbaty
Pokoje dostosowane dla osób niepełnosparwnych
Wyżywienei typu HB+ śniadania i obiadokolacje w formie bufetu, napoje
Full Board + śniadania, lunch, kolacje , napoje w formie bufetu
Dostępne restauarcje a la carte
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 15:00
Wymeldowanie do 11:00
Zwierzęta nie są akceptowane.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.
Chciał_byś rozłożyć płatność za wymarzone wakacje na raty?
Sprawdź poglądową ofertę płatności ratalnych w bramce iMoje Raty banku ING.
- 1. Wprowadź kwotę, jaką chcesz rozłożyć na raty.
- 2. Suwakiem ustal preferowaną ilość rat.
- 3. Kalkulator automatycznie wyliczy poglądową wysokość raty miesięcznej.
Pamiętaj!
Z płatności ratalnych iMoje Raty możesz skorzystać rezerwując wycieczkę za pomocą naszej strony. Na etapie wyboru formy płatności, wybierz opcję: imoje Raty.
Jeśli potrzebujesz wsparcia skontaktuj się z naszym Działem Doradztwa i Wsparcia.