Radisson Blu Resort & Spa, Malta Golden Sands
Malta / Malta / Golden Bay
- przy jednej z najładniejszych plaż na Malcie
- bogata oferta sportowo-rekreacyjna
- przestronne pokoje
- wysokiej klasy centrum SPA
Wysokiej klasy 5-gwiazdkowy hotel znanej międzynarodowej sieci Radisson. Położony na północno-zachodnim krańcu wyspy kusi przede wszystkim lokalizacją przy jednej z najpiękniejszych, plaż na Malcie – Golden Bay. Jego przestronne apartamenty, wyjątkowe restauracje oraz liczne bary, SPA, animacje i oferowane formy aktywności, dodatkowo przekonują by spędzić wakacje na Malcie w jego gościnnych wnętrzach. Dla młodych gości bez wątpienia dużym atutem będzie położony nieopodal park rozrywki Popeye Village. Wszystko to sprawia, że hotel ten stanowi doskonały wybór zarówno dla par, jak i dla rodzin z dziećmi szukających wyjątkowego wypoczynku.
- przy plaży
- w północno zachodniej części Malty
- ok 100 metrów od przystanku autobusowego
- ok 4 km od parku rozrywki Popeye Village
- ok 5 km od Melliehy
- ok 10 km od Mediny
- ok 10 km od portu promowego na Gozo i Comino
- ok 20 km od stolicy - Valletty
- ok 20 km od lotniska
Uznawana za jedna z najpiękniejszych plaż na wyspie. Druga co do wielkości pośród maltańskich plaż, naturalna piaszczysta publiczna plaża Golden Bay w pobliżu hotelu. Na plaży możliwość wynajmu leżaków oraz parasoli przeciwsłonecznych. Przy plaży kilka barów i restauracji oferujących napoje oraz przekąski i dania kuchni lokalnej i śródziemnomorskiej.
Bezpłatne: restauracja główna oferująca śniadania, lunche i kolacje w formie bogatego bufetu (w ramach wykupionego pakietu wyżywienia), duży basen zewnętrzny w kształcie laguny, drugi mniejszy basen, basen kryty (podgrzewany w okresie zimowym), leżaki i parasole przy basenie, siłownia, sauna, łaźnia parowa, jacuzzi, tenis stołowy, animacje.
Dodatkowo płatne: 2 restauracje a’la carte (włoska oraz indyjska), 3 bary, usługi centrum SPA (masaże, zabiegi kosmetyczne), kort tenisowy, minimarket, pralnia, fryzjer, wypożyczalnia samochodów/rowerów, jazda konna, sporty wodne na plaży (od zewnętrznych dostawców).
Brodzik, sala zabaw, wysokie krzesła w restauracji, łóżeczka dziecięce. Za dodatkową opłatą możliwość wynajęcia opiekunki.
Zameldowanie: od 15:00, wymeldowanie: do 11:00
STANDARD o powierzchni 40m2 przeznaczone dla maksymalnie 3 gości, standardowo wyposażone w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, klimatyzację, 1 łóżko podwójne „Queen Size”, 2 szafki nocne, stolik kawowy, sofa, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafa, TV, Wi-Fi, sejf, zestaw do kawy/herbaty, sprzęt do prasowanie, balkon.
Do wyboru jako Country View - z widokiem na ląd
Sea View – z widokiem na morze
SUITE składający się z samodzielnej sypialni oraz pokoju dziennego o łącznej powierzchni 70m2 przeznaczone dla max. 4 gości, standardowo wyposażone w: łazienkę z prysznicem, suszarkę, wyposażony aneks kuchenny, klimatyzację, 1 łóżko podwójne „Queen Size”, 2 szafki nocne, stolik kawowy, sofa, biurko, lustro do makijażu, krzesło, szafa, TV, Wi-Fi, minibar, sejf, zestaw do kawy/herbaty, sprzęt do prasowanie balkon.
Do wyboru jako Country View - z widokiem na ląd
Sea View – z widokiem na morze
- recepcja 24 h
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- Parking
- wypożyczalnia samochodów
- wypożyczalnia rowerów
- restauracja bufetowa
- 2 restauracje a la carte
- 3 bary
- 2 baseny zewnętrzne
- basen kryty (podgrzewany w okresie zimowym)
- brodzik dla dzieci
- leżaki i parasole przy basenie
- sala zabaw
- siłownia
- tenis stołowy
- kort tenisowy
- boisko
- sporty wodne na plaży
- SPA
- Sauna
- Jacuzzi
- Masaże
- Pralnia
- muzyka na żywo
- animacje
- salon fryzjerski
- minimarket
BB – śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
FB - śniadania w formie bufetu w restauracji głownej, obiady (a la carte), kolacje w formie bufetu w restauracji głównej
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.