Radisson Blu Resort, Malta St. Julian’s
Malta / Malta / St. Julian's
Przykładowa oferta
Termin
05.01.2025 do 08.01.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Double Standard RoomTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KatowiceWyżywienie
HB - Śniadanie i obiadokolacjaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- doskonała lokalizacja
- kompleks basenowy z widokiem na morze
- słoneczny taras
- centrum spa
Radisson Blue Resort położony w idealnym miejscu nad brzegiem Morza Śródziemnego, w pobliżu lotniska. Do dyspozycji gości jest basen z widokiem na morze, taras słoneczny. Dla miłośników kulinarii restauracje serwują kuchnię międzynarodową, śródziemnomorską. Aktywni goście mogą skorzystać z centrum fitness lub zrelaksować się w centrum spa. Dla gości biznesowych dostępne są sale konferencyjne.
- ok 700 m do plaży
- ok 350 m do restauracji
- ok 1,5 km do portu
- ok 4 km do Parku Wodnego
- ok 13 km do lotniska na Malcie
Piaszczysta plaża z dostępem do leżaków oddalona od obiektu o ok 700m
- całodobowa recepcja
- bezpłatne WiFi
- przechowywalnia bagażu
- baseny zewnętrzne
- centrum spa
- centrum fitness
- restauracje
- bar
- winda
- parking
- ogród
- pralnia (dopłata)
- animacje
- sejf
basen dla dzieci, plac zabaw, opieka nad dziećmi (dopłata)
Standard Room - ok 28 m2, z maksymalną ilością trzech osób (1 osoba śpi na dostawce), do dyspozycji gości klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszraka, biurko, zestaw do prasowania, zestaw do kawy/herbaty
Superior Room - ok 28 m2, z maksymalną ilością trzech osób (1 osoba śpi na dostawce), do dyspozycji gości klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszraka, biurko, zestaw do prasowania, zestaw do kawy/herbaty
Family Room - ok 36 m2, z maksymaną ilością czterech osób (2 osoby śpią na dostawkach) do dyspozycji gości klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszraka, biurko, zestaw do prasowania, zestaw do kawy/herbaty
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
HB- śniadania i obiadokolacje w formie bufetu
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 15:00
Wymeldowanie do 12:00
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.