db San Antonio Hotel & Spa
Malta / Malta / Qawra
Przykładowa oferta
Termin
12.10.2025 do 17.10.2025 (5 nocy)Zakwaterowanie
Double Land view room BalconyTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
WarszawaWyżywienie
All inclusiveUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- doskonała lokalizacja
- kompleks basenowy
- wieczorne pokazy
- basen infinity
Db San Antonio Hotel + Spa, jest położony w samym sercu jednego z popularnych obszarów turystycznych Malty, Qawra. Spektakularne widoki na Zatokę Świętego Pawła otaczają rozległy teren, na którym znajduje się ponad 500 pokoi i apartamentów inspirowanych kuchnią mauretańską, mnóstwo restauracji i barów oferujących codzienną rozrywkę na żywo, a także fitness, spa i udogodnienia.
- ok 260 m do plaży
- ok 50 m do restauarcji
- ok 550 m do Parku Wodnego
- ok 10 m do sklepów
- ok 220 m do przystanku autobusowego
- ok 22 km na lotnisko na Malcie
Popularna sztuczna plaża na skalistym nabrzeżu z wypożyczalniami parasoli, restauracjami oraz miejscami do nurkowania z rurką oddalona od obiektu o ok 260 m
- całodobowa recepcja
- bezpłatne WiFi
- przechowalnia bagaży
- basn zewnętrzny
- basen infinity
- basen wewnętrzny
- animacje
- animacje
- centrum fitness
- restauarcje
- bar
- wieczorne pokazy
basen dla dzieci oraz zjeżdżalnie, klub dla dzieci, nastolatków,
Double room - ok 23 m2, max 2 os, klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, balkon lub taras, sejf, telefon, TV, łóżeczko (na życzenie), zestaw do kawy/herbaty
Family Room - ok 29 m2, max 4 os, klimatyzacja, łazienka prysznic lub wanna, suszarka, balkon lub taras, sejf, telefon, TV, łóżeczko (na życzenie), zestaw do kawy/herbaty
Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
All incluisive w formie bufetu
Dostępne restauracje a'la carte
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Zameldowanie od 15:00
Wymeldowanie do 11:00
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Maltę, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Malty.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 48h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Malcie podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.