Hotel Point Beach

usuń z ulubionych dodaj do ulubionych

Turcja / Riwiera Egejska

WIFI GRATIS ALL INCLUSIVE PRZY PLAŻY W CENTRUM MIASTA klasyfikacja hotelu W CENTRUM MIASTA
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja
Hotel Point Beach - Turcja

- Przy plaży
- Bezpłatny internet
- Pokoje z balkonami
- Prywatna plaża

Point Beach Otel znajduje się w popularnym letnim kurorcie Marmaris na słonecznym wybrzeżu Turcji. Hotel położony jest tuż przy plaży i blisko centrum miasta. Hotel jest idealny dla par i rodzin, które chcą być blisko udogodnień kurortu Marmaris z wieloma sklepami i restauracjami w pobliżu.


								

- 98 km od lotniska Dalaman
- przy plaży
- centrum Marmaris

Prywatna piaszczysto-żwirkowa plaża o długości 120m tuż przy hotelu oddzielona jedynie promenadą. Na plaży bezpłatne leżaki i parasole.

Bezpłatnie:
parasole i leżaki na plaży, basen, brodzik, Wi-fi, parking,

Dodatkowo płatne:
lekarz, sejf w pokoju, pralnia, telefon w pokoju.

Hotel dysponuje łącznie 155 pokojami, które standardowo wyposażone są w łazienkę z prysznicem, suszarkę do włosów, minibar (pusty), telefon, TV, sejf, indywidalnie sterowaną klimatyzację, balkon.

- lekarz
- parking
- pralnia

All inclusive standard

Śniadanie (w formie bufetu) - 08:00-10:00, obiad (w formie bufetu) - 12:30-14:00, przekąski - 15:00-16:00, coffee time - 16:30-17:30, kolacja (w formie bufetu) - 19:30-21:30.

Wszystkie lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe są dostępne w godzinach 10:00-22:30.

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.

 

Możliwość płacenia kartą: VISA, Master Card, American Express.

LOTY CZARTEROWE:
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transport do miejsca docelowego
- Bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę rezydenta podczas pobytu
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat
- Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€

- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)

Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Przelot samolotem realizowany jest na podstawıe ważnego paszportu lub dowodu osobistego - dokument musi być ważny mnimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski


Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Dodaj opinię
pobieranie danych...
pobieranie danych...