Hotel Karolina

usuń z ulubionych dodaj do ulubionych

Bułgaria / Słoneczny Brzeg

WIFI GRATIS ALL INCLUSIVE Z BASENEM KLIMATYZACJA SIŁOWNIA BEZ PASZPORTU SPA klasyfikacja hotelu SPA
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria
Hotel Karolina - Bułgaria

  • Wyżywienie BB lub All Inclusive
  • Centrum SPA
  • Blisko plaży
  • Bezpłatna siłownia

Hotel usytuowany w południowej, spokojnej części Słonecznego Brzegu, blisko miasta Nessebyr. Oferuje na swoim terenie basen zewnętrzny, a także centrum SPA. Głównym atutem, oprócz dobrego położenia, jest często doceniane przez klientów jedzenie, podawane w formule all inclusive. 

  • ok. 300 m do plaży
  • ok. 3 km do centrum Słonecznego Brzegu
  • ok. 100 m do przystanku autobusowego
  • ok. 200 m do supermarketu
  • ok. 25 km do lotniska w Burgas

Publiczna, piaszczysta plaża, oddalona od obiektu o ok. 300m. Serwis plażowy dodatkowo płatny.

Bezpłatnie - basen zewnętrzny, brodzik dla dzieci, siłownia, Wi-Fi w lobby i w pokojach

Dodatkowo płatne - lekarz na wezwanie, centrum SPA, sauna, łaźnia turecka, masaże, sejf, sklepy, parking, kantor

Brodzik dla dzieci

Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 12:00
Hotel posiada 88 pokoi. Pokoje standard (ok. 18m2) posiadają łazienkę z prysznicem i suszarką do włosów. Wyposażone są w klimatyzację, TV, balkon, telefon.

  • Suszarka
  • Winda
  • Balkon
  • Klimatyzacja
  • TV
  • Łóżeczko dla dziecka (na zapytanie)
  • Wi-Fi w lobby i w pokojach
  • Parking
  • Siłownia
  • Basen zewnętrzny
  • Centrum SPA

BB: śniadania (07:30-10:00)

All Inclusive: Śniadania (07:30-10:00), późne śniadanie (10:00-10:30), obiad (12:00-14:00), kolacja (18:00-21:00) - posiłki w formie bufetu. Przekąski (lody, pizza, słone i słodkie desery) serwowane w lobby barze w godzinach 15:00-17:00. Napoje bezalkoholowe i alkholowe, kawa, herbata dostępne podczas posiłków oraz w Lobby (14:00-21:00) i w barze przy basenie (10:30-23:00). W środy serwowana kuchnia śródziemnomorska, w piątki kuchnia bułgarska.

Hotel nie oferuje udogodnień dla niepełnosprawnych.

Hotel nie akceptuje zwierząt.

- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą 
- Transport do miejsca docelowego 
- Bagaż podręczny 5kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę rezydenta podczas pobytu 
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy,
- Podatek Vat,
- Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW

- Obowiązkowych dopłat
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

SAMOLOT: Taksa klimatyczna + Opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt u rezydenta

Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)

Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Dodaj opinię
pobieranie danych...
pobieranie danych...