Hotel Grand Faros

usuń z ulubionych dodaj do ulubionych

Turcja / Riwiera Egejska

WIFI GRATIS UDOGODNIENIA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z BASENEM KLIMATYZACJA PLAC ZABAW klasyfikacja hotelu PLAC ZABAW
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja
Hotel Grand Faros - Turcja

  • udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
  • piękny ogród
  • WiFi
  • plac zabaw, siłownia

Trzygwiazdkowy, kameralny hotel, położony w spokojnej okolicy. Swoim gościom oferuje wakacje w Turcji w komfortowych pokojach, basen oraz piękne widoki. Możliwość skorzystania z zabiegó spa oraz sauny i łaźni tureckiej dla wszystkich ceniacych sobie relaks.

  • ok. 1,5 km do plaży
  • ok. 1,7 km najbliższa stacja kolejowa
  • ok. 2 km centrum Marmaris
  • ok. 95 km lotnisko Dalaman 

Plaża piaszczysto-żwirkowa. Serwis plażowy dodatkowo płatny.

Bezpłatne: winda, WiFi, parking, sala telewizyjna, basen zewnętrzny, leżaki i parasole przy basenie, basen dla dzieci, plac zabaw dla dzieci, program animacji, siłownia, aerobik.

Dodatkowo płatne: sejf, serwis płażowy, parking, SPA, sauna fińska, masaże, centrum urody/kosmetyki, usługi w łaźni tureckiej, masaż.

  • plac zabaw dla dzieci
  • basen dla dzieci
  • program animacji

Zameldowanie: 14:00

Wymeldowanie: 12:30

Grand Hotel Faros Marmaris posiada 97 pokoi. Wszystkie pokoje posiadają telefon, minibar, sejf (płatny), suszarkę do włosów, klimatyzację, WiFi, balkon, TV. 

BB: śniadania w formie otwartego bufetu (7:30-10:00).

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.

Możliwa płatność kartą Visa i MasterCard

Hotel posiada udogodnienia dla osób niepełnosprawnych.

LOTY CZARTEROWE:
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transport do miejsca docelowego
- Bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę rezydenta podczas pobytu
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat
- Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€

- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)

Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Przelot samolotem realizowany jest na podstawıe ważnego paszportu lub dowodu osobistego - dokument musi być ważny mnimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski


Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Dodaj opinię
pobieranie danych...
pobieranie danych...