Infolinia
Godziny otwarcia
Bułgaria / Słoneczny Brzeg
Termin
Zakwaterowanie
Typ transportu
Wyjazd/Wylot
Wyżywienie
Uczestnicy
Hotel Garden Nevis to 3*, rodzinny hotel. Został wybudowany w 2012 roku, a odnowiony w 2017 (na sezon 2023 również planowany jest remont). Obiekt posiada 162 pokoje na 5 piętrach. Jego atutem jest bez wątpienia duży ogród oraz bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych.
Publiczna, piaszczysta - około 200 m od hotelu. Leżaki i parasole płatne dodatkowo.
Bezpłatnie: restauracja, dwa bary, basen, brodzik, leżaki i parasole basenowe, ogród, shuttle bus do centrum Słonecznego Brzegu, żelazko (do wypożyczenia na recepcji), sala do ćwiczeń, tenis stołowy
Płatne dodatkowo: parking (około 20 BGN/dzień), pralnia, bilard
Zakwaterowanie od 14:00, wykwaterowanie do 12:00
DBL: powierzchnia około 18 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, TV z lokalnymi stacjami, telefon, lodówka, balkon. Maksymalnie 3 osoby dorosłe - dostawką jest rozkładany fotel.
Family: powierzchnia około 24 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, TV z lokalnymi stacjami, telefon, lodówka, balkon. Maksymalnie 4 osoby dorosłe - dostawką jest rozkładany sofa lub rozkładany fotel.
Apartament z 1 sypialnią: powierzchnia około 30 m2, indywidualnie sterowana klimatyzacja, TV z lokalnymi stacjami, telefon, lodówka, balkon. Maksymalnie 4 osoby dorosłe - dostawką jest rozkładany sofa lub rozkładany fotel.
Pokoje sprzątane są codziennie, zmiana ręczników codziennie (na życzenie), wymiana pościeli 2x w tygodniu.
All Inclusive
Śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu. Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe w lobby barze i w barze przy basenie.
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą - Transport do miejsca docelowego - Bagaż podręczny 5kg oraz rejestrowany 20 kg - Opiekę rezydenta podczas pobytu - Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny, - Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy, - Podatek Vat, - Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€, CPiN, ochrona 24 h od momentu wyjścia z domu i 24 h, do momentu powrotu do domu w zakresie NNW
- Obowiązkowych dopłat - Wycieczek fakultatywnych - Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
SAMOLOT: Taksa klimatyczna + Opłata meldunkowa 10 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt u rezydenta
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Pomoc w przypadku izolacji W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji usług, statystycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Preferencje zapisywania ciasteczek możesz ustawić w przeglądarce. Polityka prywatności