Hotel Delphin BE Grand Resort
Turcja / Riwiera Turecka / Lara

- Hotel ze zjeżdżalniami
- Animacje hotelowe
- Centrum SPA
- Bezpośrednio przy plaży
Pięciogwiazdkowy kompleks dla wymagających gości, położony w zadbanym zielonym ogrodzie, tuż przy plaży. Oferuje atrakcyjny program animacyjny dla dzieci i dorosłych oraz bogatą ofertę sportowo-rekreacyjną dla aktywnych. Smakosze mają okazję skosztować tu wyśmienitych dań w restauracjach a la carte, a spragnieni relaksu odnajdą spokój w hotelowym centrum SPA.
- 13 km od lotniska w Antalyi
- Bezpośrednio przy plaży
- Aquapark
- Animacje hotelowe
Prywatna piaszczysto-żwirkowa plaża bezpośrednio przy hotelu. Na plaży wydzielona część dla dzieci z placem zabaw.
Serwis plażowy w cenie.
W dniach 15.04.2020 do 15.10.2020 na plaży wydzielona jest strefa ciszy dla dorosłych.
Bezpłatnie: sejf, 6 kortów tenisowych, tenis – wyposażenie (za kaucją), oświetlenie (za rezerwacją), aerobik, gimnastyka w wodzie, gimnastyka, stepy, kino, rzutki, wstęp do łaźni tureckiej, sauny i łaźni parowej, jacuzzi, Be Fit (strefa siłowni, strefa pilates, turnieje sportowe w ciągu dnia, nocny program rewiowy, skecze, animacje i pokazy, muzyka na żywo (niektóre dni), dyskoteka, Wi-Fi w pokojach i lobby, Park rozrywki, Park dinozaurów, Park wodny (9 zjeżdżalni dla dorosłych, 7 zjeżdżalni dla dzieci), mini klub.
Dodatkowo płatne : sala gier, kręgielnia, bilard, kawiarenka internetowa, gry komputerowe, piłkarzyki dla grupy wiekowej 13-17 lat, PlayStation, zabiegi na ciało i twarz, fryzjer, salon kosmetyczny, kąpiel w mleku, jacuzzi w spa, masaż, peeling, sporty wodne (surfing, katamaran, sporty wodne żeglarskie), służba zdrowia i lekarz (wybrane godziny).
Mini klub dla dzieci (4-12 lat). Opieka nad dziećmi przez animatorów mówiących po niemiecku, angielsku lub rosyjsku, animacje w godzinach porannych i popołudniowych. Odkryty basen, kino, plac zabaw (w zależności od pogody),
Park rozrywki, Park dinozaurów, mini dyskoteka.
Hotel dysponuje 601 pokojami. Pokoje typu standard wyposażone są w balkon, prysznic i WC, klimatyzacja (centralna i w określonych godzinach), suszarka do włosów, telefon, telewizor LCD, sejf, mini bar, czajnik, kawa i herbata.
- Lekarz
- Sklepy
- Udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
Oferta Ultra All Inclusive: śniadania, obiady i kolacje w formie otwartego bufetu wydawane w restauracji głównej. Przekąski słone i słodkie.
Lokalne napoje alkoholowe i bezalkoholowe oraz wybrane importowane napoje alkoholowe, świeżo wyciskane soki.
Minibar codziennie uzupełniany o piwo, wino, wodę, mleko, soki, przekąski.
Na terenie hotelu znajdują się restauracje a'la carte, które serwują dania kuchni włoskiej, meksykańskiej, azjatyciej, greckiej, tureckiej, owoce morza. Możliwość jednorazowej bezpłatnej wizyty przy wcześniejszej rezerwacji stolika.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.
Możliwość płacenia kartą Visa i MasterCard.
Hotel nie akceptuje zwierząt.
LOTY CZARTEROWE:
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transport do miejsca docelowego
- Bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę rezydenta podczas pobytu
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat
- Ubezpieczenie KL 15 000€ , NNW 3 000 €, bagaż 300 €, CPiN
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)
Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.
Przelot samolotem realizowany jest na podstawıe ważnego paszportu lub dowodu osobistego - dokument musi być ważny mnimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.