Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris)

usuń z ulubionych dodaj do ulubionych

Turcja / Riwiera Egejska

WIFI GRATIS ALL INCLUSIVE KLIMATYZACJA AQUAPARK klasyfikacja hotelu AQUAPARK
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja
Hotel Ada Julian (ex. Julian Marmaris) - Turcja

- Hotel dla dorosłych
- Odnowiony w 2017
- Oferta All Inclusive
- 100 m od największego aquaparku w Marmaris

4-gwiazdkowy hotel, położony niedaleko od rozległej nadmorskiej promenady, ze sklepami barami i restauracjami na wyciągnięcie ręki. Jest dobrą bazą wypadową i świetnym miejscem na wczasy w Turcji, ponieważ jest to hotel dla gości powyżej 16 roku życia. 

 

- 100 m od plaży
- 100 m od centrum Marmaris
- 133 km od lotniska w Bodrum
- 100 m od aquaparku Atlantis Water Park

 Publiczna plaża 100 metrów od hotelu.

Bezpłatnie: łaźnia turecka, sauna, basen zewnętrzny, ręczniki kąpielowe, leżaki, materace i parasole przy basenie, 

Dodatkowo płatne: pralnia, telefon, fax, ksero, lekarz, sejf, późne wymeldowanie, sklepy, SPA i masaże, Wi-fi.



Zakwaterowanie od 14:00
Wykwaterowanie do 12:00

Hotel dysponuje 108 pokojami, które standardowo wyposażone są w balkony, łazienkę z prysznicem, suszarkę, kliatyzację, TV, zestaw do kawy/herbaty, minibar, sejf, Wi-fi, telefon.

Zmiana ręczników: codziennie (na życzenie)
Zmiana pościeli: 3 razy w tygodniu
Sprzątanie pokoju: codziennie

- Lekarz
- Pralnia
- Spa
- Sklepy
- Basen
- W pobliżu autobus miejski do centrum Marmaris

Oferta All Inclusive: Śniadanie, późne śniadanie, obiady, kolacje, zupy, Herbata i Kawa (16:30 – 17:00), przekąski, lody i napoje w wybranych barach.

Napoje premium, wszystkie lokalne koktajle alkoholowe i bezalkoholowe, wszystkie napoje butelkowane, świeże soki owocowe, i kawa mrożona są dodatkowo płatne.

Specjalne restauracje z rezerwacją - płatna obsługa.
Wszystkie posiłki i lokalne napoje po północy są płatne

Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków. Dokładne informacje zostaną podane po przyjeździe na miejsce.

Możliwość płatności kartą: MasterCard, Travel cheque, Visa oraz gotówką

LOTY CZARTEROWE:
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transport do miejsca docelowego
- Bagaż podręczny 5 kg oraz rejestrowany 20 kg
- Opiekę rezydenta podczas pobytu
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat
- Ubezpieczenie KL 30 000€, NNW 3 000€, bagaż 200€

- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie

Informacja dla podróżujących z dziećmi do 18 lat - Pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej jest potrzebna. Dokument taki powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką znajduje się dziecko na wycieczce. Taki sam dokument powinien mieć ze sobą jeden z rodziców, jeżeli drugi rodzic nie bierze udziału w podróży. Dokument powinien być w języku angielskim. (Za polakzagranica.msz.gov.pl)

Pomoc w przypadku izolacji
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego konieczności poddania się izolacji z powodu nagłego zachorowania na Covid-19 podczas pobytu za granicą zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową izolacją, jeżeli izolacja nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu
zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Pomoc w przypadku kwarantanny
W przypadku nałożenia na Ubezpieczonego przez lokalne służby sanitarne konieczności poddania się kwarantannie w związku z Covid-19 podczas pobytu za granicą, zgodnie z przepisami kraju, w którym Ubezpieczony przebywa, Centrum Alrmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty związane z obowiązkową kwarantanną, jeżeli kwarantanna nie może się odbyć w dotychczasowym miejscu zakwaterowania Ubezpieczonego lub czas jej trwania przekracza zaplanowany czas pobytu w ramach imprezy turystycznej. W takim przypadku Centrum Alarmowe zorganizuje i pokryje dodatkowe koszty zakwaterowania i wyżywienia w standardzie nie wyższym niż wcześniej przewidziany umową związaną z podróżą, z wyłączeniem napojów alkoholowych oraz koszty transportu powrotnego do Polski lub kraju rezydencji jeżeli przekraczają pierwotnie przewidziany czas podróży, maksymalnie do limitu 1.000 euro na osobę. Ubezpieczenie dostępne jest po opłaceniu dodatkowej składki.

Przelot samolotem realizowany jest na podstawıe ważnego paszportu lub dowodu osobistego - dokument musi być ważny mnimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski


Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.

Dodaj opinię
pobieranie danych...
pobieranie danych...