The Ivi Mare - Adults Only (16+)
Cypr / Pafos / Pafos
- tylko dla dorosłych (16+)
- centrum spa
- nowoczesne wykończenie
- idealny dla par
Ivi Mare to hotel tylko dla dorosłych oferujący nowoczesne zakwaterowanie w fantastycznej lokalizacji. W tym wspaniałym hotelu panuje relaksująca atmosfera, którą potęgują niesamowite widoki na morze z kurortem Pafos i wszystkimi jego udogodnieniami w pobliżu. Warto odwiedzić centrum spa i odprężyć się w saunie lub wybrać się na piaszczystą plażę i wsłuchać się w szum morskich fal.
- 200 m od plaży
- 500m od najbliższych sklepów, barów i restauracji
- 3,8 m od centrum handlowego Kings Avenue
- 4,8 km od centrum kurortu Pafos
- 16 km od centrum kurortu Coral Bay
- 16 km od Nissarka bay
- 13 km od Portu lotniczego Pafos
publiczna, piaszczysta, łagodne zejście do morza, ok. 200 m od hotelu, dojście drogą, parasole i leżaki płatne (ok. 8 EUR/komplet).
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- wymiana walut
- bezpłatne Wi-Fi (we wszystkich pokojach i miejscach ogólnodostępnych)
- 1 restauracja główna, 2 restauracje tematyczne a la carte,
- 1 kryty bar i taras, 1 bar przy basenie
- 1 kryty basen ze słodką wodą (podgrzewany w zimie)
- 1 główny odkryty basen, nieregularny kształt, ze słodką wodą
- jacuzzi / jacuzzi na świeżym powietrzu
- bezpłatne leżaki, parasole, ręczniki kąpielowe
- sala fitness
- sauna
- usługa masażu (za dodatkową opłatą)
- strefa relaksu
- usługi pralnicze (za dodatkową opłatą)
- muzyka na żywo (kilka razy w tygodniu)
-wypożyczalnia samochodów
- bezpłatny parking
Superior Inland View- pokój z widokiem na ląd o powierzchni 27m2 dla maksymalnie dwóch osób dorosłych, łazienka, prysznic, toaleta, luksusowe wyposażenie łazienki, bezpłatne połączenie Wi-Fi, balkon/Taras, suszarka do włosów szlafroki i kapcie, telefon, telewizja satelitarna, klimatyzacja, ogrzewanie, minibar sejf (bezpłatny), ekspres Nespresso, urządzenia do przygotowywania kawy i herbaty, sprzęt do prasowania, usługa wieczornego ścielenia łóżka, powitalny poczęstunek w dniu przyjazdu
Superior Sea View- pokój z widokiem na morze o powierzchni 27m2 dla maksymalnie dwóch osób dorosłych, łazienka, prysznic, toaleta, luksusowe wyposażenie łazienki, bezpłatne połączenie Wi-Fi, balkon/Taras, suszarka do włosów szlafroki i kapcie, telefon, telewizja satelitarna, klimatyzacja, ogrzewanie, minibar sejf (bezpłatny), ekspres Nespresso, urządzenia do przygotowywania kawy i herbaty, sprzęt do prasowania, usługa wieczornego ścielenia łóżka, powitalny poczęstunek w dniu przyjazdu
BB - śniadania w formie bufetu w restauracji głównej.
HB - śniadania i obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej
All inclusive - śniadanie w formie bufetu, lunch i kolację tematyczną w formie bufetu w restauracji głównej. Przekąski dostępne są w wybranych porach między posiłkami. Napoje bezalkoholowe i alkoholowe w cenie.
Premium All Inclusive
- Wszystkie posiłki: śniadanie, lunch i kolacja. Goście mogą zjeść raz w tygodniu w restauracji à la carte
- Bezpłatne menu z przekąskami serwowane w godzinach 11:00-12:30 oraz 15:00-17:00 w okolicach basenu
- Wyjątkowe doświadczenie podczas popołudniowej herbaty
- Nielimitowane lokalne i importowane napoje alkoholowe oraz bezalkoholowe (wybrane marki) we wszystkich barach od 10:00 do 24:00, a także podczas lunchu i kolacji we wszystkich restauracjach
- W minibarku: 1 butelka wody, wybór napojów bezalkoholowych, 2 piwa, mrożona herbata i 1 sok pomarańczowy
Za dodatkową opłatą:
- Wybrane dania w restauracjach tematycznych oraz wybrane napoje premium (drinki i wina) w barach i restauracjach
Uwaga: Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany oferty bufetowej podczas miesięcy zimowych.
Hotel zastrzega sobie prawo do zmiany godzin posiłków.
W okresie sezonu zimowego (od listopada do kwietnia) część infrastruktury zewnętrznej (m.in baseny, bar przy basenie, mini klub) może nie funcjonować. Hotel nie prowadzi również programów animacyjnych poza wysokim sezonem (czerwiec-wrzesień).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair) - bilet w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce na lotnisko w Pafos;
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą;
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko - hotel - lotnisko;
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych;
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny;
- Podatek Vat marża;
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Podróż na Cypr, który jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Cypru.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji na Cyprze podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.