Vuni Palace
Cypr Północny / Cypr Północny / Kyrenia
- kilkanaście minut spacerem od zabytkowego centrum Kyrenii
- prywatna, piaszczysta plaża z darmowym serwisem plażowym
- basen zewnętrzny i wewnętrzny (w tym brodzik)
- bogato wyposażone centrum Wellness&Spa
Vuni Palace to wysokiej klasy 5-gwiazdkowy obiekt, który łączy w sobie cechy miejskiego hotelu z wakacyjnym kurortem przy plaży. Jest to doskonała propozycja na wakacje na Cyprze Północnym dla osób aktywnych, lubiących dostęp do miejskich rozrywek. Goście mogą korzystać z bogatej infrastruktury sportowo rekreacyjnej obiektu: dużego basenu, centrum SPA i prywatnej hotelowej plaży a w zaledwie kilkanaście minut spacerem znajdują się liczne atrakcje Kyrenii z restauracjami, sklepami, tawernami i zabytkową starówką.
- Cypr Północny – na terenie miasta Kyrenia
- ok. 700 m do najbliższego supermarketu i restauracji
- ok. 1 km od centrum miasta Kyrenia z licznymi restauracjami, barami, sklepami
- ok. 2 km do portu Kyrenia
- ok. 12 km do zamku St. Hilarion Castle
- ok. 32 km od stolicy wyspy - Nikozji
- ok. 67 km do Famagusty
- ok. 82 km od lotniska w Larnace
Prywatna, piaszczysta plaża (osłonięta kamiennym falochronem) bezpośrednio przy hotelu, serwis plażowy bezpłatny.
Bezpłatnie: restauracja główna oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu, bar przy basenie, bar w lobby, Murphy’s Irish Pub, basen zewnętrzny dla dorosłych, brodzik dla dzieci, taras słoneczny z leżakami i parasolami, serwis plażowy, mini golf, tenis stołowy, szachy w dużych rozmiarach, bilard, parking, amfiteatr, shuttle service do centrum Kyrenii, animacje hotelowe, Wi-Fi w lobby i pokojach.
Dodatkowo płatne: restauracja a la carte (kuchnia europejska), minibar, sejf w pokoju, całodobowa obsługa pokoju, pralnia, wypożyczalnia samochodów, opiekunka dla dziecka, turecki hammam, łaźnia parowa, sauna, masaże, fryzjer, restauracja Mirror a la carte, kasyno Viva.
Brodzik, mini klub, animacje.
Zameldowanie od 14:00, wymeldowanie do 12:00
Standard o powierzchni 22 m2, przeznaczone dla max. 3 osób, wyposażone w: łazienkę z wanną/prysznicem, wc, suszarkę do włosów, zestaw kosmetyków, 1 łóżko podwójne lub 2 łóżka twin, biurko, krzesła/fotele, stolik, szafki nocne, klimatyzację, Wi-Fi, TV, mini bar (zawartość dodatkowo płatna), sejf (płatny), telefon, radio, balkon ze stolikiem i krzesłami. Pokoje z widokiem na ogród/basen/okolicę/morze.
- przy prywatnej plaży
- all inclusive
- całodobowa recepcja
- wymiana walut
- przechowalnia bagażu
- mini market
- Wi-Fi w lobby i w pokojach
- parking
- restauracja bufetowa
- bary
- basen zewnętrzny
- basen kryty
- brodzik dla dzieci
- leżaki i parasole przy basenach i na plaży
- mini klub
- bilard
- tenis stołowy
- centrum SPA
- łaźnia parowa
- masaże
- salon fryzjerski i kosmetyczny
- animacje
- karaoke
- kasyno
HB - śniadania i obiadokolacje
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, wybrane restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizz Air lub Ryanair) - bilet w podstawowej taryfie,
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transfer autokarem/busem na trasie lotnisko - hotel - lotnisko,
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Przy podróży na Cypr Północny, wymaga się od turystów z Polski posiadania jednego z poniższych dokumentów (ważnych przez cały okres pobytu):
- dowodu osobistego,
- paszportu.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na ok. 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na ok. 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty obejmujące wakacje na Cyprze Północnym podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.