Topset Hotel
Cypr Północny / Cypr Północny / Kyrenia
Przykładowa oferta
Termin
31.01.2025 do 03.02.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
Hotel RoomTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
KatowiceWyżywienie
BB - ŚniadaniaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- bezpośrednio przy plaży
- duży basen w otoczeniu zieleni
- przestronne, przytulnie urządzone wnętrza
- piękne widoki na morze
Topset to przytulny hotel położony w miejscowości Karaoglanoglu w dystrykcie Kyrenia, idealnie nadający się dla Klientów budżetowych o niezbyt wygórowanych oczekiwaniach. Obiekt oferuje schludne, komfortowe pokoje, duży zewnętrzny basen z leżakami w otoczeniu zieleni i wysoką jakość obsługi, a także dwie restauracje. Dużym atutem jest znajdująca się tuż przy hotelu plaża, a także piękne widoki na morze. Prócz tego, goście mogą zrelaksować się w hotelowej saunie lub skorzystać z wypożyczalni samochodów.
- w miejscowości Karaoglanoglu
- bezpośrednio przy plaży
- ok. 5 km od centrum Kyrenii
- ok. 9 km od Opactwa Bellapais
- ok. 30 km od Nikozji
- ok. 75 km od lotniska w Larnace
Prywatna, piaszczysto-kamienista, bezpośrednio przy hotelu (zejście po schodkach), ręczniki i materace bezpłatnie, ręczniki plażowe za opłatą.
- całodobowa recepcja
- bezpłatne Wi-Fi przy recepcji i na basenie
- dwie restauracje
- amfiteatr
- zewnętrzny basen z leżakami
- bar w lobby
- bar na plaży
- basen zewnętrzny
- wymiana walut
- biblioteka
- sauna (za opłatą)
- wypożyczalnia samochodów (za opłatą)
- sejf (za opłatą)
- parking
Basen dla dzieci, huśtawka, wysokie krzesełka w restauracji.
STANDARD – o powierzchni 18-30 m2, przeznaczony dla max. 3 osób. Wyposażony w łazienkę z prysznicem, WC, suszarkę, sypialnię, klimatyzację, ogrzewanie, telefon, TV, sejf (za opłatą), minibar (za opłatą), balkon lub taras, widok na morze.
BB - śniadanie w formie bufetu.
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia część infrastruktury zewnętrznej - basen/lezaki może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizz Air lub Ryanair) - bilet w podstawowej taryfie,
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transfer autokarem/busem na trasie lotnisko - hotel - lotnisko,
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Przy podróży na Cypr Północny, wymaga się od turystów z Polski posiadania jednego z poniższych dokumentów (ważnych przez cały okres pobytu):
- dowodu osobistego,
- paszportu.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na ok. 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na ok. 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty obejmujące wakacje na Cyprze Północnym podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.