Limak Cyprus Deluxe Hotel
Cypr Północny / Cypr Północny / Bafra
- luksusowy hotel prestizowej tureckiej sieci
- przy pieknej piaszczystej plaży
- kompleks 4 basenów zewnętrznych z dyżym aquaparkiem
- ekskluzywne centrum Wellness&Spa
- przestronne, komfortowo urzadzone pokoje
Pięciogwiazdkowy hotel prestiżowej tureckiej sieci Limak oferuje najwyższy poziom obsługi i niezliczoną ilośc atrakcji dla dorosłych i dzieci. Luksusowy kompleks położony bezpośrednio przy piaszczystej plaży, kilka kilometeów od miasteczka Bafra. Na gości czekają 4 baseny zewnętrzne, duży aquapark z 7 zjeżdżalniami, centrum fitness, obiekty sportowe oraz dobrze wyposażona strefa wellness. Hotel oferuje bogaty pragram animacji dla dzieci i dorosłych. Na uwagę zasługują komfortowo urzadzone, przestronne pokoje oraz apartamanty rodzinne dla maksymalnie 5 osób.
- Cypr Północny w regionie Bafra
- tuż przy prywatnej, piaszczystej plaży
- w odległości ok. 1 km znajdują się restauracje i markety
- ok. 3 km od centrum miasta Bafra
- ok. 40 km do Famagusty
- ok. 80 km do stolicy wyspy - Nikozji
- ok. 85 km do Kyrenii
- ok 80 km od lotniska w Larnace
Tuż przy hotelu znajduje się piaszczysta, prywatna plaża z drobnym piaskiem i łagodnym zejściem do morza. Serwis plażowy bezpłatny, do dyspozycji gości Beach Bar.
Bezpłatnie: restauracja główna Limra oferująca śniadania, obiady i kolacje w formie bogatego bufetu, restauracja z przekąskami, kilka barów (w tym przy basenie, na plaży), kompleks basenów o łącznej powierzchni ponad 4000 m2 w tym baseny zewnętrzne, basen kryty podgrzewany w okresie zimowym, leżaki i parasole przy basenie, aquapark z 7 dużymi zjeżdżalniami, siłownia/sala fitness, kort tenisowy, siatkówka plażowa, koszykówka, rzutki, tenis stołowy, lekcje tanca, sauna, łaźnia turecka, duży ogród, dzienne i wieczorne programy animacyjne, występy na żywo, dyskoteka, darmowe Wi-Fi w całym hotelu
Dodatkowo płatne: centrum SPA i masaże, sprzęt do tenisa, 3 restauracje a la carte (włoska, turecka, grill), tropical cocktail bar, cukiernia, fryzjer, pralnia, pokój gier, sporty wodne na plaży, obsługa pokoju, minibar.
Miniclub, klub młodzieżowy, 3 brodziki dla dzieci, plac zabaw, animacje, zjeżdżalnie.
Standard o powierzchni ok 35m2, przeznaczone dla max. 3 osób dorosłych lub 2 dorosłych i 2 dzieci, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, wc, suszarkę do włosów, zestaw kosmetyków, 1 łóżko podwójne (queen), 1 łóżko pojedyncze, rozkładaną sofę, otwarta część dzienna, biurko, krzesło, stolik, TV, telefon, minibar (dodatkowo płatny), a także bezpłatny sejf i Wi-Fi. Balkon/taras ze stolikiem i krzesłami. Widok na teren hotelu/basen/ogród.
Family o powierzchni ok 65m2, przeznaczone dla max. 3 osób dorosłych i 2 dzieci, wyposażone w: łazienkę z prysznicem, wc, suszarkę do włosów, zestaw kosmetyków, dwie oddzielne sypialnie: 1 łóżko podwójne (queen), 2 łóżka pojedyncze, rozkładaną sofę, otwarta część dzienna, biurko, krzesło, stolik, TV, telefon, minibar (dodatkowo płatny), a także bezpłatny sejf i Wi-Fi. Balkon/taras ze stolikiem i krzesłami. Widok na teren hotelu/basen/ogród.
- przy prywatnej piaszczystej plaży
- ultra all inclusive
- Całodobowa recepcja
- kantor
- sklep z pamiątkami
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- restauracja bugetowa
- restauracje a la carte
- bary (przy basenie, na plaży, w lobby)
- kompleks basenów
- basen kryty (podgrzewany w zimie)
- aquapark
- leżaki i parasole przy basenach oraz na plaży
- duży ogród
- sala fitness
- kort tenisowy
- siatkówka plażowa
- koszykówka
- tenis stołowy
- animacje dzienne i wieczorne
- występy na żywo
- lekcje tańca
- dyskoteka
- mini klub i klub dla nastolatków
Ultra All Inclusive
W restauracji głównej Limra: śniadania (07:00-10:00), późne śniadania (10:00-11:00), obiady (12:30-14:30) oraz kolacje (18:30-21:00) w formie urozmaiconego bufetu z daniami kuchni lokalnej i miedzyarodowej.
Między posiłkami przekąski oraz lody dostępne w wyznaczonych barach na terenie hotelu.
Ponadto w formule Ultra All Inclusive dostępne są nielimitowane lokalne i wybrane zagraniczne, markowe napoje bezalkoholowe i alkohole w barze w lobby, barze przy basenie, a także na plaży.
Posiłki w restauracjach a la carte dodatkowo płatne.
W okresie niskiego sezonu - od listopada do końca kwietnia - część infrastruktury zewnetrznej (baseny, aquapark, lunapark, bary przy basenie i na plaży, serwis plażowy, wybrane restauracje a la carte) może nie funkcjonować ze względu na pogodę.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Wizz Air lub Ryanair) - bilet w podstawowej taryfie,
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą,
- Transfer autokarem/busem na trasie lotnisko - hotel - lotnisko,
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych,
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny,
- Dla lotów liniami Wizz Air mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem),
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem).
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- Bagażu rejestrowanego (jest możliwość dokupienia).
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony oraz pierwszeństwo wejścia na pokład samolotu.
Przy podróży na Cypr Północny, wymaga się od turystów z Polski posiadania jednego z poniższych dokumentów (ważnych przez cały okres pobytu):
- dowodu osobistego,
- paszportu.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
UWAGA! Każdy pasażer (zwłaszcza innej narodowości niż polskiej) jest zobowiązany sprawdzić warunki wjazdowe do danego Państwa.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na ok. 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na ok. 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty obejmujące wakacje na Cyprze Północnym podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.