Bluesun Hotel Soline
Chorwacja / Dalmacja / Riwiera Makarska, Brela
Przykładowa oferta
Termin
17.10.2025 do 20.10.2025 (3 nocy)Zakwaterowanie
DWUOSOBOWY Z BALKONEMTyp transportu
samolotWyjazd/Wylot
GdańskWyżywienie
BB - ŚniadaniaUczestnicy
2 dorosłychKonfiguracja oferty
- Hotelowy basen zewnętrzny oraz wewnętrzny
- Spa & Wellness hotelowe
- Darmowe leżaki i parasole przy basenie
- Plaża znajduje się bezpośrednio przy hotelu
Hotel Soline to obiekt sieci hotelowej BlueSun, położony na pięknym wybrzeżu Chorwacji. jego dogodna lokalizacja pozwoli na wypoczynek a także zwiedzanie bazy Chorwackiej. Idealnie nada się na wakacje w sezonie 2023.
-Obiekt położony bezpośrednio przy plaży
-ok. 2 km do centrum miejscowości Dobra Voda
-ok. 1 km od centrum miejscowości Brela
-ok. 50 km do Splitu
-ok. 70 km do lotniska w Splicie
Obiekt położony bezpośrednio przy publicznej żwirkowej plaży, serwis plażowy dodatkowo płatny.
Bezpłatnie: Basen hotelowy, Wifi, leżaki i parasole przy basenie
Dodatkowo płatne: SPA, pralnia
Zakwaterowanie: 14:00
Wykwaterowanie: 11:00
Obiekt posiada 208 komforotowo urządzonych pokoi wyremontowanych w 2022 roku, wyposażonych w prywatną łazienkę (przysznic lub wannę, ręczniki, suszarka do włosów), TV-SAT, Wi-fi, Klimatyzację hotelową, telefon, sejf, czajnik, minibar.
Łóżeczko dla dziecka dodatkowo płatne 10 EUR/dzień
- Wifi
- Klimatyzacja
- Winda
- SPA
- Basen
- Siłownia
- Restauracja A'la Carte
- Pralnia
- Pokój bagażowy
- Fryzjer
- Minibar
- Ręczniki
- Suszarka do włosów
- Sejf
- TV
- Czajnik
Obiekt oferuje wyżywienie BB (śniadania) lub HB (śniadania i obiadokolacje) w formie bufetu.
Śniadanie: 7.00-10.00
Obiadokolacja: 19.00-21.00
Akceptowane płatności kartami płatniczym, Visa,Mastercard.
Obiekt jest przyjazny dla zwierząt - za dodatkową opłatą oraz po wcześniejszym zgłoszeniu.
Możliwość diety wegetariańskiej/wegańskiej - po wcześniejszym zgłoszeniu
15 EUR/os - opłata klimatyczno-meldunkowa (płatna raz na pobyt u rezydenta)
Dzieci do 12 lat płacą 5 EUR/os
- Przelot samolotem rejsowym (Wizzair lub Ryanair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Chorwacji
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- transfer lotnisko-hotel-lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Całodobowy telefon alarmowy do biura Rego-Bis w Polsce
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair lub Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie,
- bagażu rejestrowanego
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby.
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa ok 1,5 EUR/os/dzień, płatne obowiązkowo raz na pobyt w hotelu
Dziecko do 12 lat - ok 0,5 EUR/os/dzień
Płatność gotówką.
Oferty wakacji w Chorwacji podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel (w formie papierowej lub elektronicznej)
- vouchera na transfer (w przypadku wykupienia takiej usługi)
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.