Hotel Palace Sunny Beach (PKT)
Bułgaria / Słoneczny Brzeg / Słoneczny Brzeg
- blisko plaży
- w pobliżu atrakcji kurortu
- ogród
- WiFi
Największym plusem hotelu jest jego położenie, ponieważ znajduje się tuż przy plaży - wystarczy przejść przez promenade. Z hotelu rozpościera się piękny widok na morze, można zobaczyć miejscowości Nesebar oraz Święty Włas. Dodatkowo bardzo blisko hotelu znajdują się sklepy, restauracje, kasyna, SPA. Hotel jest jednym z pierwszych i wiodących hoteli w kurorcie Słonecznego Brzegu.
- hotel otoczony jest licznymi sklepami, restauracjami
- przy plaży
- ok. 1 km do centrum kurortu
- ok. 6 km Nessebar
- ok. 27 km lotnisko Burgas
Hotel znajduje się przy plaży (przejście przez promenadę), piaszczysta i publiczna. Leżaki i parasole za dodatkową opłatą.
Bezpłatnie: odkryty basen, leżaki i parasole przy basenie, niestrzeżony parking (ograniczona liczba miejsc), WiFi.
Dodatkowo płatne: sejf, kantor, leżaki i parasole na plaży, sporty wodne na plaży, sklep, pomoc medyczna, pralnia.
Łóżeczko dla dzieci (bezpłatnie, na zamówienie), krzesełka w restauracji, plac zabaw, menu dla dzieci, gry elektroniczne (dodatkowo płatne).
Hotel posiada 12 pięter, 2 windy oraz 143 pokoi.
DOUBLE ROOM: o powierzchni ok 20 m2, przeznaczone dla maksymanie 3 gości. W pokoju znajduje się łazienka, łóżka pojdeńcze lub jedno łoże małżeńskie, jedno dodatkowe łóżko.
APARTAMENT: o powierzchni ok 35 m2, przeznaczone dla maksymalnie 4 gości. W pokoju znajdujensię łazienka, jedno łóżko małżeńskie, dwa dodatkowe łóżka.
Wszystkie pokoje wyposażone są w TV, telefon, klimatyzację, minibar (dodatkowo płatny), umeblowany balkon.
Suszarka do włosów i żelazko dostępne bezpłatnie na recepcji na życzenie gości.
Śniadanie i obiadokolacje
Posiłki wydawane są w formie bufetu w godzinach wyznaczonych przez hotel. Napoje za dodatkową opłatą.
Zwierzęta nie są akceptowane.
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie - z wybranego lotniska w Polsce do Bułgarii
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
(za dodatkową opłatą istenie możliwość wykupienia prywatnego transferu na trasie lotnisko - hotel - lotnisko)
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Ryanair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów na połączeniach rejsowych/liniowych realizowanych liniami Wizzair mały bagaż podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Podatku lokalnego,
- Opieki polskiego rezydenta,
- Wycieczek fakultatywnych,
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie.
- Bagażu rejestrowanego:
BAGAŻ WIZZ SEZ. (10kg) - 550 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (20kg) – 950 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (26kg) – 1050 ZŁ*
BAGAŻ WIZZ SEZ. (32kg) – 1200 ZŁ*
* Orientacyjna cena bagaży i może ulec zmianie.
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ*.
* Orientacyjna cena i może ulec zmianie.
Taksa klimatyczna + opłata meldunkowa 15 EUR/os. płatne obowiązkowo raz na pobyt
Oferty wakacji w Bułgarii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej), zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Podróż do Bułgarii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Bułgarii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi Ryanair lub Wizzair wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej),
- numeru polisy dosyłanej w mailu.
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Przy przelotach liniami Wizzair lub Ryanair, dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Przy przelotach czarterowych, godziny przelotów podane są w systemie.
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
W przypadku transferu do niektórych hoteli, ze względu na brak możliwości podjechania autokaru pod wejście, wysadzenie i odbiór klientów może mieć miejsce w pewnej odległości od obiektu.
Z powodu zwiększonej kontroli bezpieczeństwa na lotniskach w Europie, sugerujemy przybycie na odprawę 3 h przed planowanym odlotem.
Pasażerowie powinni być obecni przy bramce (Gate) nie później niż 30 min. przed zaplanowanym odlotem.