Infolinia
Godziny otwarcia
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa
Termin
Zakwaterowanie
Typ transportu
Wyjazd/Wylot
Wyżywienie
Uczestnicy
- doskonała lokalizacja w centrum Costa Adeje - blisko piaszczystej plaży i mariny - nowoczesne, elegancko urządzone wnętrza - bardzo dobra oferta gastronomiczna
Be Live Experience La Nina to 4-gwiazdkowy hotel znanej hiszpańskiej sieci. Polecany zarówno na rodzinne wakacje na Teneryfie jak i dla ludzi młodych i par, które docenią bliskość licznych atrakcji znajdujących się w centrum Costa Adeje. Bary, kluby i restauracje, bogata oferta sportów wodnych, pobliskie parki wodne a także plaża i nadmorska promenada sprawiają, że nie sposób się tu nudzić. Po dniu pełnym wrażeń goście mogą się zrelaksować w centrum spa lub odpocząć przy basenie, delektując się pysznym drinkiem. Na rodziny z dziećmi czeka mini klub i ciekawy program animimacji. Goście doceniają eleganckie, nowocześnie urządzone wnętrza oraz komfortowe, przestronne pokoje.
- w południowej części Teneryfy - w centrum Costa Adeje - w pobliżu liczne sklepy, restauracje i bary- ok 100 metrów od piaszczystej plaży La Pinta- ok 150-200 m do piaszczystej plaży Torviscas i Fanabe- ok 300 m do przystani jachtowej (oferta wycieczek i sportów wodnych)- najbliższe centrum handlowe ok 300 m od hotelu- ok 700 m do aquaparku i delfinarium Aqualand- park wodny Siam Park ok. 1,3 km- najbliższe pole golfowe ok. 3 km od obiektu- międzynarodowe lotnisko Reina Sofia ok. 18 km
Ok 100 metrów od hotelu znajduje się piaszczysta plaża La Pinta. Położona w niewielkiej zatoczce osłoniętej falochronem od oceanu, łagodne zejście do wody, serwis plażowy za opłatą.Ok 150 metrów od hotelu piaszczysta plaża Torviscas oraz plaża Fanabe – położone w zatoczce osłoniętej falochronem od oceanu, łagodne zejście do wody, serwis plażowy za opłatą. Oferta sportów wodnych za opłatą, od zewnętrznych dostawców.
- całodobowa recepcja - przechowalnia bagażu - Wi-Fi na terenie całego hotelu - sklep z pamiątkami i minimarket - VIP Lounge (codzienna międzynarodowa prasa, przekąski i markowe napoje) – tylko dla gości strefy Adults Club- restauracja główna bufetowa „Teide” – dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, show cooking, dania wegetariańskie i dieta bezglutenowa- restauracja a la carte (kuchnia międzynarodowa i dania z grilla, bezpłatny wstęp 2x na pobyt przy pobytach co najmniej 7 noclegów, konieczna wcześniejsza rezerwacja)- lobby bar i bar przy basenie- 2 baseny (w tym 1 podgrzewany w miesiącach zimowych),- wydzielony brodzik dla dzieci- taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki basenowe (za dodatkową opłatą)- taras słoneczny na 8 piętrze (tylko dla gości strefy Adults Club)- siłownia- tenis stołowy- bilard (za opłatą)- piłkarzyki (za oplatą)- squash- pokój zabaw- mini klub- animacje dla dzieci i dorosłych, okazjonalnie występy i muzyka na żywo- centrum spa (możliwy jednorazowy bezpłatny wstęp przy minimum 7-dniowym pobycie): kryty basen ,jacuzzi, sauna- zabiegi kosmetyczne i masaże (za opłatą)- fryzjer (za opłatą)- pralnia (za opłatą)- wypożyczalnia samochodów (za opłatą)
Brodzik, plac zabaw, mini klub, animacje, wysokie krzesłą w restauracji.
DOUBLE STANDARD with Terrace o powierzchni około 20m2 przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, toaleta, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi, możliwość dostawki, biurko, klimatyzacja, TV, telefon, sejf (płatny), minibar (płatny), balkon z krzesłami, widok na okolicę lub teren hotelu.Dostępne również pokoje:DOUBLE Sea View - z widokiem na ocean
SUPERIOR SEA VIEW Adults Club - o powierzchni około 20m2 przeznaczone dla maksymalnie 2 osób dorosłych, łazienka z wanną/prysznicem, toaleta, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, szlafrok i kapcie, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi, biurko, klimatyzacja, TV, telefon, sejf (płatny), minibar (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty, menu poduszkowe, balkon z krzesłami, widok na ocean. Dodatkowo bezpłatny wstęp do VIP Lounge z wyborem międzynarodowej prasy, przekąskami i wybranymi alkoholami premium, wydzielona ekskluzywna strefa w restauracji, 3 wstępy do restauracji a la carte w czasie 7-dniowego pobytu, wcześniejsze zakwaterowanie i późniejsze zakwaterowanie (zależne od dostępności)
SUPERIOR FAMILY Better Together - o powierzchni około 50m2 przeznaczone dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci, łazienka z wanną/prysznicem, toaleta, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, szlafrok i kapcie dla całej rodziny, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi, strefa dla dzieci ze specjalnymi dekoracjami i zabawkami, biurko, klimatyzacja, TV, konsola Playstation, telefon, sejf (płatny), minibar (zaopatrzony w jogurty dla dzieci, owoce, soki, galaretki, słodycze), zestaw do parzenia kawy/herbaty, duży balkon/taras z krzesłami, widok miasto, góry lub ocean. Dodatkowo 3 wstępy do restauracji a la carte w czasie 7-dniowego pobytu.
BB – śniadania w formie bufetu w restauracji głównej HB – śniadania oraz obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej, okazjonalnie kolacje tematyczne (napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne), dostępne dania wegetariańskie i bezglutenowe All inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, napoje do posiłków, przekąski oraz nielimitowane napoje bezalkoholowe i alkoholowe (w tym wybrane napoje importowane) w wybranych barach w godzinach ich funkcjonowania. Przy co najmniej 7-dniowym pobycie bezpłatny dwukrotny wstęp do restauracji a la carte (konieczna wcześniejsza rezerwacja).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy- Podatek Vat marża- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Opieki polskiego rezydenta- Wycieczek fakultatywnych- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) 350 ZŁ (01.04-31.10)
USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) 500 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ (10kg) 500 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ (20kg) 750 ZŁ (01.04-31.10)
BAGAŻ WIZZ (32kg) 850 ZŁ (01.04-31.10)
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:- dowód osobisty- paszport lub paszport tymczasowyWymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnymW przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).
- składka TFP jest obowiązkowa
- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej
- składka TFP nie podlega zwrotowi
Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce.
Nasza strona wykorzystuje pliki cookies w celach realizacji usług, statystycznych i marketingowych, w tym badania Twoich zainteresowań i dopasowania do nich reklam na innych stronach www. Preferencje zapisywania ciasteczek możesz ustawić w przeglądarce. Polityka prywatności