Be Live Experience La Niña
Wyspy Kanaryjskie / Teneryfa / Costa Adeje


- doskonała lokalizacja w centrum Costa Adeje
- blisko piaszczystej plaży i mariny
- nowoczesne, elegancko urządzone wnętrza
- bardzo dobra oferta gastronomiczna
Be Live Experience La Nina to 4-gwiazdkowy hotel znanej hiszpańskiej sieci. Polecany zarówno na rodzinne wakacje na Teneryfie jak i dla ludzi młodych i par, które docenią bliskość licznych atrakcji znajdujących się w centrum Costa Adeje. Bary, kluby i restauracje, bogata oferta sportów wodnych, pobliskie parki wodne a także plaża i nadmorska promenada sprawiają, że nie sposób się tu nudzić. Po dniu pełnym wrażeń goście mogą się zrelaksować w centrum spa lub odpocząć przy basenie, delektując się pysznym drinkiem. Na rodziny z dziećmi czeka mini klub i ciekawy program animimacji. Goście doceniają eleganckie, nowocześnie urządzone wnętrza oraz komfortowe, przestronne pokoje.
- w południowej części Teneryfy
- w centrum Costa Adeje - w pobliżu liczne sklepy, restauracje i bary
- ok 100 metrów od piaszczystej plaży La Pinta
- ok 150-200 m do piaszczystej plaży Torviscas i Fanabe
- ok 300 m do przystani jachtowej (oferta wycieczek i sportów wodnych)
- najbliższe centrum handlowe ok 300 m od hotelu
- ok 700 m do aquaparku i delfinarium Aqualand
- park wodny Siam Park ok. 1,3 km
- najbliższe pole golfowe ok. 3 km od obiektu
- międzynarodowe lotnisko Reina Sofia ok. 18 km
Ok 100 metrów od hotelu znajduje się piaszczysta plaża La Pinta. Położona w niewielkiej zatoczce osłoniętej falochronem od oceanu, łagodne zejście do wody, serwis plażowy za opłatą.
Ok 150 metrów od hotelu piaszczysta plaża Torviscas oraz plaża Fanabe – położone w zatoczce osłoniętej falochronem od oceanu, łagodne zejście do wody, serwis plażowy za opłatą. Oferta sportów wodnych za opłatą, od zewnętrznych dostawców.
- całodobowa recepcja
- przechowalnia bagażu
- Wi-Fi na terenie całego hotelu
- sklep z pamiątkami i minimarket
- VIP Lounge (codzienna międzynarodowa prasa, przekąski i markowe napoje) – tylko dla gości strefy Adults Club
- restauracja główna bufetowa „Teide” – dania kuchni lokalnej i międzynarodowej, show cooking, dania wegetariańskie i dieta bezglutenowa
- restauracja a la carte (kuchnia międzynarodowa i dania z grilla, bezpłatny wstęp 2x na pobyt przy pobytach co najmniej 7 noclegów, konieczna wcześniejsza rezerwacja)
- lobby bar i bar przy basenie
- 2 baseny (w tym 1 podgrzewany w miesiącach zimowych),
- wydzielony brodzik dla dzieci
- taras słoneczny z leżakami i parasolami, ręczniki basenowe (za dodatkową opłatą)
- taras słoneczny na 8 piętrze (tylko dla gości strefy Adults Club)
- siłownia
- tenis stołowy
- bilard (za opłatą)
- piłkarzyki (za oplatą)
- squash
- pokój zabaw
- mini klub
- animacje dla dzieci i dorosłych, okazjonalnie występy i muzyka na żywo
- centrum spa (możliwy jednorazowy bezpłatny wstęp przy minimum 7-dniowym pobycie): kryty basen ,jacuzzi, sauna
- zabiegi kosmetyczne i masaże (za opłatą)
- fryzjer (za opłatą)
- pralnia (za opłatą)
- wypożyczalnia samochodów (za opłatą)
Brodzik, plac zabaw, mini klub, animacje, wysokie krzesłą w restauracji.
DOUBLE STANDARD with Terrace o powierzchni około 20m2 przeznaczone dla maksymalnie 3 osób, łazienka z wanną/prysznicem, toaleta, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi, możliwość dostawki, biurko, klimatyzacja, TV, telefon, sejf (płatny), minibar (płatny), balkon z krzesłami, widok na okolicę lub teren hotelu.
Dostępne również pokoje:
DOUBLE Sea View - z widokiem na ocean
SUPERIOR SEA VIEW Adults Club - o powierzchni około 20m2 przeznaczone dla maksymalnie 2 osób dorosłych, łazienka z wanną/prysznicem, toaleta, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, szlafrok i kapcie, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi, biurko, klimatyzacja, TV, telefon, sejf (płatny), minibar (płatny), zestaw do parzenia kawy/herbaty, menu poduszkowe, balkon z krzesłami, widok na ocean. Dodatkowo bezpłatny wstęp do VIP Lounge z wyborem międzynarodowej prasy, przekąskami i wybranymi alkoholami premium, wydzielona ekskluzywna strefa w restauracji, 3 wstępy do restauracji a la carte w czasie 7-dniowego pobytu, wcześniejsze zakwaterowanie i późniejsze zakwaterowanie (zależne od dostępności)
SUPERIOR FAMILY Better Together - o powierzchni około 50m2 przeznaczone dla maksymalnie 2 osób dorosłych i 2 dzieci, łazienka z wanną/prysznicem, toaleta, suszarka do włosów, zestaw kosmetyków, szlafrok i kapcie dla całej rodziny, sypialnia z łóżkiem podwójnym lub dwoma pojedynczymi, strefa dla dzieci ze specjalnymi dekoracjami i zabawkami, biurko, klimatyzacja, TV, konsola Playstation, telefon, sejf (płatny), minibar (zaopatrzony w jogurty dla dzieci, owoce, soki, galaretki, słodycze), zestaw do parzenia kawy/herbaty, duży balkon/taras z krzesłami, widok miasto, góry lub ocean. Dodatkowo 3 wstępy do restauracji a la carte w czasie 7-dniowego pobytu.
BB – śniadania w formie bufetu w restauracji głównej
HB – śniadania oraz obiadokolacje w formie bufetu w restauracji głównej, okazjonalnie kolacje tematyczne (napoje do obiadokolacji dodatkowo płatne), dostępne dania wegetariańskie i bezglutenowe
All inclusive – śniadania, obiady i kolacje w formie bufetu w restauracji głównej, napoje do posiłków, przekąski oraz nielimitowane napoje bezalkoholowe i alkoholowe (w tym wybrane napoje importowane) w wybranych barach w godzinach ich funkcjonowania. Przy co najmniej 7-dniowym pobycie bezpłatny dwukrotny wstęp do restauracji a la carte (konieczna wcześniejsza rezerwacja).
- Przelot samolotem rejsowym (linie Ryanair lub Wizzair) - w podstawowej taryfie
- Nocleg oraz wyżywienie zgodnie z wykupioną ofertą
- Transfer autokarem (tzw shuttle busem) na trasie lotnisko – hotel – lotnisko
- Ubezpieczenie podstawowe obejmujące: ubezpieczenie od zachorowania w następstwie epidemii, KL do 30 000 EUR, NNW do 3 000 EUR, bagaż podróżny 200 EUR, ubezpieczenie od chorób przewlekłych
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny
- Opłatę na Turystyczny Fundusz Pomocowy
- Podatek Vat marża
- Dla lotów liniami Ryanair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x20x25 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Dla lotów liniami Wizzair mały bagaz podręczny o maksymalnych wymiarach 40x30x20 cm (do umieszczenia w kabinie pod fotelem)
- Opieki polskiego rezydenta
- Wycieczek fakultatywnych
- Świadczeń nieprzewidzianych w ofercie
USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (10kg) 350 ZŁ
USŁUGA BAGAŻ RYANAIR W DWIE STRONY (20KG) 500 ZŁ
BAGAŻ WIZZ (10kg) 500 ZŁ
BAGAŻ WIZZ (20kg) 750 ZŁ
BAGAŻ WIZZ (32kg) 850 ZŁ
Uwaga! Jeżeli bagaż lub dodatkowe usługi zostaną dodane już po potwierdzeniu rezerwacji ich cena może być wyższa - wyliczana według aktualnie obowiązującej taryfy.
Istnieje również możliwość wykupienia rezerwacji miejsc obok siebie w samolocie w 2 strony od osoby, ceny prezentują się następująco:
REZERWACJA MIEJSC OBOK SIEBIE W SAMOLOCIE WIZZAIR i RYANAIR – 180 ZŁ
Podróż do Hiszpanii, która jest krajem członkowskim Unii Europejskiej wymaga od podróżnych z Polski jednego z poniższych dokumentów:
- dowód osobisty
- paszport lub paszport tymczasowy
Wymagana ważność w dniu powrotu z Hiszpanii.
Obowiązek posiadania ważnego dokumentu dotyczy również dzieci.
Rezerwacje na tzw. „dynamicznym pakietowaniu” w oparciu o przeloty liniami rejsowymi wymagają posiadania przez Klientów następujących dokumentów podróży:
- wydrukowanych kart pokładowych na przeloty z Polski liniami Ryanair lub Wizzair - wysyłane mailowo do klienta/agenta na 24h przed wylotem,
- vouchera na hotel i transfer (w formie papierowej lub elektronicznej)
- numeru polisy dosyłanej w mailu
Wszystkie dokumenty wysyłane są mailowo na podany w rezerwacji adres: agenta/klienta na dzień przed wylotem.
Dokumentami potwierdzającymi aktualne godziny przelotów są karty pokładowe wysyłane nie wcześniej niż na 24h przed planowanym lotem z Polski oraz lotem powrotnym
W przypadku istotnych zmian w godzinach przelotów, następujących po przekazaniu kart, Klient/Agent otrzyma informację z korektą godzin droga mailową.
Oferty wakacji w Hiszpanii podlegają innym zasadom zakładania rezerwacji (szczegóły poniżej) zaliczkowania oraz nie są objętę aktualną promocją.
Rezerwacje, w których przelot oparty jest na samolocie rejsowym/liniowym po założeniu muszą zostać potwierdzone przez Organizatora. Warunkiem potwierdzenia takiej rezerwacji jest wpłata zaliczki (29% wartości ceny imprezy) w momencie założenia rezerwacji. Cena ofert z przelotem samolotem rejsowym/liniowym uzależniona jest od AKTUALNEJ ceny przewoźnika, zatem może ulec zmianie w trakcie zakładania lub w momencie potwierdzania przez Organizatora rezerwacji. W sytuacji, gdy pojawią się wyżej opisane różnice w cenie, Organizator będzie się kontaktował z Klientem lub Agentem w celu potwierdzenia akceptacji nowej ceny.
WAŻNE: prosimy o uważne sprawdzanie podawanych danych osobowych - wszelkie, nawet kosmetyczne zmiany danych Klienta w przypadku rezerwacji ofert opartych o samoloty rejsowe są płatne.
Turystyczny Fundusz Pomocowy (TFP) został utworzony na podstawie ustawy z dnia 2 marca 2020, o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID - 19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r. poz 1842 z późn. zm.).
- składka TFP jest obowiązkowa
- składka TFP jest naliczana od każdego podróżnego biorącego udział w imprezie turystycznej
- składka TFP nie podlega zwrotowi
Składka TFP dotyczy imprez samolotowych na czarterach i samolotach rejsowych/liniowych, imprez autokarowych, objazdów, obozów młodzieżowych, imprez z dojazdem własnym (z wyłączeniem imprez typu ekspress).
Zawarte w Serwisie informacje dotyczące imprez turystycznych REGO-BIS Sp. z o.o. Sp. Komandytowa nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, lecz są zaproszeniem do zawarcia umowy, o którym mowa w art. 71 Kodeksu cywilnego.
Prosimy o zapoznanie się z przepisami wjazdowymi dotyczącymi danego kraju.
Informacja dla podróżujących z dziećmi do lat 18 - Potrzebna jest pisemna zgoda na podróż osoby małoletniej za granicę. Dokument powinien zawierać termin pobytu dziecka na terenie danego kraju, dane osobowe i numer paszportu dziecka oraz dane osobowe i numer paszportu osoby, pod której opieką się znajduje podczas wyjazdu. Dokument jest także wymagany, jeśli z dzieckiem podrózuje tylko jeden z opiekunów, a drugi nie bierze udziału w wycieczce lub będzie pod opieką innej osoby (np. innego członka rodziny). Zgoda powinna zostać sporządzona najlepiej w formie aktu notarialnego, w obecności notariusza.